This is an old revision of the document!


WebSweeper

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Proiectul simuleaza un joc de Minesweeper jucat dintr-un browser web si afisat pe o matrice de led-uri in timp real.
  • Jucatorul da click pe anumite casute si poate pune flag-uri. Fiecare casuta va fi reprezentata printr-un led colorat cu rosu daca nu a fost apasata si daca a fost apasata, led-ul se va stinge. In cazul in care s a atins o bomba jocul se reseteaza. Pentru fiecare casuta apasata se afiseaza la serial monitor ce valoare are(bomba, 0, 1, 2, 3, …).

Descriere generală

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese:
    1. nodeMCU module
    2. 8×8 led matrix
    3. cablu microUSB-USB
    4. fire
  • schema hardware:

  • implementarea proiectului:

Software Design

  • Am dezvoltat proiectul in IDEE-ul Arduino 1.8.19 windows
  • librarii folosite: ESP8266WiFi.h, LedControl.h
  • NodeMCU are rol de server HTTP care schimba mesaje cu un client. Clientul are in fata o tabela cu 64 de casute si poate apasa pe oricare din ele. In acel moment se trimite o cerere GET, serverul inregistreaza cererea si in functie de valoarea casutei(bomba sau nu) reseteaza jocul sau dezvaluie causta pe matricea de led-uri(o decoloreaza).
  • Functia board_init() initializeaza de fiecare data matricea de led-uri, iar get_bombs(i, j) intoarce numarul de bombe din apropierea casutei de pe pozitia (i, j).

Rezultate Obţinute

Rezultatul final poate fi vizualizat aici: https://www.youtube.com/shorts/95oZMgmENec

Concluzii

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2022/amocanu/websweeper.1655821245.txt.gz · Last modified: 2022/06/21 17:20 by dan_andrei.boruga
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0