This is an old revision of the document!
WebSweeper
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul simuleaza un joc de Minesweeper jucat dintr-un browser web si afisat pe o matrice de led-uri in timp real.
Jucatorul da click pe anumite casute si poate pune flag-uri. Fiecare casuta va fi reprezentata printr-un led colorat cu rosu daca nu a fost apasata si daca a fost apasata, led-ul se va stinge. In cazul in care s a atins o bomba jocul se reseteaza. Pentru fiecare casuta apasata se afiseaza la serial monitor ce valoare are(bomba, 0, 1, 2, 3, …).
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese:
nodeMCU module
8×8 led matrix
cablu microUSB-USB
fire
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Arduino 1.8.19 windows
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi:
matrice pentru reprezentarea fiecarei casute
un algoritm de generare a unui nou joc random(o matrice noua)
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Am dezvoltat proiectul in IDEE-ul Arduino 1.8.19 windows
librarii folosite: ESP8266WiFi.h, LedControl.h
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF