This is an old revision of the document!
WebSweeper
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Proiectul simuleaza un joc de Minesweeper jucat dintr-un browser web si afisat pe o matrice de led-uri in timp real.
Jucatorul da click pe anumite casute si poate pune flag-uri. Fiecare casuta va fi reprezentata printr-un led colorat diferit in functie de status-ul lui: neutru, flagged, 1, 2, 3, etc..
Descriere generală
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese:
arduino uno r3
modul esp 8266
8×8 led matrix
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Arduino 1.8.19 windows
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi:
matrice pentru reprezentarea fiecarei casute
un algoritm de generare a unui nou joc random(o matrice noua)
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF