Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:amocanu:websnake [2022/04/21 19:28]
marius.marogel created
pm:prj2022:amocanu:websnake [2022/06/21 17:58] (current)
marius.marogel
Line 1: Line 1:
-====== ​Nume proiect ​======+====== ​Web Snake ======
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
  
 <note tip> <note tip>
-Prezentarea pe scurt a proiectului ​vostru+Prezentarea pe scurt a proiectului:​ 
-  * ce face +  * Un jucator se conecteaza pe o pagina web si poate indruma sarpele selectand directiile de deplasare ​de pe site. 
-  * care este scopul lui +  * Folosind un server web, placuta NodeMCU primeste noua directie ​de deplasare si aprinde led-urile corespunzatoare. ​
-  * care a fost ideea de la care aţi pornit +
-  * de ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi+
 </​note>​ </​note>​
 ===== Descriere generală ===== ===== Descriere generală =====
  
 <note tip> <note tip>
-O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează. +{{:pm:prj2022:​amocanu:​schema_bloc_websnake.png?200|}}
- +
-Exemplu de schemă blochttp://​www.robs-projects.com/​mp3proj/​newplayer.html+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 20: Line 16:
  
 <note tip> <note tip>
-Aici puneţi tot ce ţine de hardware design+ 
-  ​* listă de piese +  Lista componente
-  ​* scheme electrice (se pot lua şi de pe Internet şi din datasheet-uri, e.g. http://​www.captain.at/​electronic-atmega16-mmc-schematic.png+  ​- Device cu acces la internet 
-  ​* diagrame de semnal ​ +  - 8x8 LED Matrix (MAX 7219
-  ​* rezultatele simulării+  ​- NodeMCU 1.0 
 +  ​ 
 +{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​schema_hardware_websnake.png?​600|}}
 </​note>​ </​note>​
 +
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 32: Line 31:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.gAVR Studio, CodeVisionAVR) +  * Mediu de dezvoltare ​Arduino 1.8.19 
-  * librării şi surse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib) +  * Am folosit bibliotecile #include <​LedControl.h>​ pentru controlul matricei de LED-uri, #include <​ESP8266WiFi.h> pentru controlul unui server web si #include <​Vector.h>​ pentru a manipula coordonatele snake-ului
-  * algoritmi şi structuri ​pe care plănuiţi să le implementaţi +  * Am creat pagini html pe care redirectionez clientul in functie de directia pe care alege sa mearga jucatorul. 
-  * (etapa 3surse şi funcţii implementate+Functii folosite: 
 +  * makeFruit() - generarea random pe harta a mancarii, cu conditia de a nu se intersecta cu sarpele initial 
 +  * our_snake() - desenarea snake-ului pe harta, echivalent cu aprinderea led-urilor corespunzatoare 
 +  * WiFi.begin(),​ WiFi.localIP(),​ server.available(),​ client.available() pentru a manipula conectarea la server. 
 </​note>​ </​note>​
  
Line 41: Line 44:
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.+Rezultatele obtinute pot fi vazute in acest videoclip:  
 +<​html><​a href="​https://​www.youtube.com/​watch?​v=6o7f5DzlXR0">​ Video </​a></​html>​
 </​note>​ </​note>​
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +<​note>​
 +Proiectul a fost interesant, sunt incantat ca am invatat cum functioneaza board-ul NodeMCU si ca am reusit sa creez un server care gestioneaza un joc interactiv. Design-ul lasa putin de dorit, ar fi trebuit stilizata pagina, dar in rest all good.
 +</​note>​
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<​note ​warning+<​note>​ 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +{{:pm:prj2022:amocanu:websnake.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +
-</​note>​ +
- +
-===== Jurnal ===== +
- +
-<note tip> +
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.+
 </​note>​ </​note>​
  
Line 63: Line 62:
  
 <​note>​ <​note>​
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**.+ <​html><​a href="​https://​arduino-esp8266.readthedocs.io/​en/​latest/​esp8266wifi/​readme.html">​ESP8266WiFi Library</​a></​html>​ 
 + <​html><​br></​html>​ 
 + <​html><​a href="​https://​randomnerdtutorials.com/​esp8266-pinout-reference-gpios/">​NodeMCU Pinout</​a></​html>​ 
 + <​html><​br></​html>​ 
 + <​html><​a href ="​http://​wayoda.github.io/​LedControl/​pages/​software">​LedControl Library</​a></​html>​
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2022/amocanu/websnake.1650558525.txt.gz · Last modified: 2022/04/21 19:28 by marius.marogel
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0