Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:amocanu:memorygame [2022/06/02 14:25]
alina.maniceanu [Rezultate Obţinute]
pm:prj2022:amocanu:memorygame [2022/06/02 22:07] (current)
alina.maniceanu [Schema electrică]
Line 19: Line 19:
 Lista de pise: Lista de pise:
   * placa Arduino UNO   * placa Arduino UNO
-  * ecan LCD+  * LCD
   * butoane   * butoane
   * potentiometru   * potentiometru
   * leduri, fire, rezistente   * leduri, fire, rezistente
   * breadboard   * breadboard
 +
 +
 +===== Schema electrică =====
 +{{pm:​prj2022:​amocanu:​pm_ceva2.jpg?​500|}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 30: Line 34:
 Functia care se ocupa de adaugarea ledurilor in vector se numeste add_moves(),​ play_moves() afiseaza secventa care trebuie reprodusa, wait_for_button() asteapta inputul de la jucator checkButton() verifica carui led ii corespunde butonul apasat. Functia care se ocupa de adaugarea ledurilor in vector se numeste add_moves(),​ play_moves() afiseaza secventa care trebuie reprodusa, wait_for_button() asteapta inputul de la jucator checkButton() verifica carui led ii corespunde butonul apasat.
  
-In functia play_moves() dupa ce se realizeaza alegerea urmatorului led din secventa, este parcurs fiecare buton ce trebuia apasat si se verifica daca inputul corespunde cu cel asteptat, daca inputul coincide se trece la nivelul urmator, altfel, jocul curent se termina si incepe de la 0.+In functia play_moves() dupa ce se realizeaza alegerea urmatorului led din secventa, este parcurs fiecare buton ce trebuia apasat si se verifica daca inputul corespunde cu cel asteptat, daca inputul coincide se trece la nivelul urmator, altfel, jocul curent se termina si incepe ​unul nou de la 0. 
 Pentru afisarea scorului pe ecranul LCD am folosit biblioteca LiquidCrystal. Pentru afisarea scorului pe ecranul LCD am folosit biblioteca LiquidCrystal.
  
Line 37: Line 42:
  
  
-===== Concluzii ​=====+===== Rezultate ​===== 
 +{{pm:​prj2022:​amocanu:​maniceanu_alina_pm_1.jpeg?​300|}}
  
-===== Download =====+{{pm:​prj2022:​amocanu:​maniceanu_alina_pm_2.jpeg?​300|}}
  
-<note warning>​ +{{pm:prj2022:​amocanu:​maniceanu_alina_pm_3.jpeg?300|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +{{pm:prj2022:amocanu:maniceanu_alina_pm_4.jpeg?300|}} 
-</​note>​ +===== Download ​=====
- +
-===== Jurnal ​===== +
- +
-<note tip> +
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. +
-</​note>​+
  
 +{{pm:​prj2022:​amocanu:​memory_game.zip}}
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +   https://www.arduino.cc/​reference/​en/​libraries/​liquidcrystal/​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +   * https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/pm
-</note>+
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2022/amocanu/memorygame.1654169150.txt.gz · Last modified: 2022/06/02 14:25 by alina.maniceanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0