Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:amocanu:gpsocialmedia [2022/06/02 12:41]
marius.ionescu2709 [Software Design]
pm:prj2022:amocanu:gpsocialmedia [2022/06/02 15:03] (current)
marius.ionescu2709 [Hardware Design]
Line 17: Line 17:
  
    - placa Arduino UNO    - placa Arduino UNO
 +   - Arduino USB cable
    - modul microfon    - modul microfon
    - modul Bluetooth HC-05    - modul Bluetooth HC-05
Line 25: Line 26:
    - sursa aditionala 5V    - sursa aditionala 5V
    - mufa adaptare sursa aditionala    - mufa adaptare sursa aditionala
 +   - banda dublu adeziva (multa)
  
 Schema electrica: Schema electrica:
Line 33: Line 35:
  
  
 +{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​warefizic.jpeg?​500|}}
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
Line 41: Line 43:
 Librarii aditionale: FastLED.h, SoftwareSerial.h Librarii aditionale: FastLED.h, SoftwareSerial.h
  
 +
 +
 +**Mod functionare cod:**
 +
 +void setup() : aici este setat initial animation_code ca fiind 0 (STANDBY), sunt pornite LED-urile, este pornita animatia de Standby si este initializata calea de comunicare prin Bluetooth.
 +
 +void Recursive_Clear() : aici sunt oprite LED-urile in mod secvential, cu delay de 40 ms intre ele. Este folosita in rularea animatiei de Standby, dupa ce sunt aprinse toate LED-urile cu o anumita culoare, se face clean-up pentru a pregati afisarea urmatoarei culori, si tot asa (ciclu).
 +
 +void Standby() : ruleaza animatia initiala de Standby, astfel toate LED-urile sunt aprinse treptat (cu 40 ms delay intre ele), iar cand sunt aprinse toate se face clean-up (cu Recursive_Clear() ) si se trece la urmatoarea culoare (ciclu rosu-mov-albastru).
 +
 +void Sound_Visualizer() : incepe sa fie preluata informatie din exterior prin intermediul microfonului,​ se face analogRead pe pinul A0, este citita valoarea, iar in functie de aceasta LED-urile centrale (de la jumatatea benzii) afiseaza o culoare potrivita valorii si o propaga mai departe (stanga/​dreapta),​ pana in capetele benzii. Culorile sunt alese in functie de intensitatea sunetelor (zgomote puternice => rosu, zgomote joase => mov).
 +
 +void Fire_Animation() : este simulata propagarea temperaturii unei flacari. Toata procedura este randomizata,​ astfel primele LED-uri sunt mereu rosii (simuland temperatura ridicata) si se pot extinde de-a lungul benzii la momente aleatoare de timp, fiind suprascrise valorile precedente ale LED-urilor (daca LED-urile afisau portocaliu/​galben/​alb,​ adica temperatura mai mica, culoarea rosie este propagata peste ele, iar cand este atins maximul de temperatura/​varful flacarii, temperatura incepe sa scada).
 +
 +void loop() : non-stop se verifica daca a fost primita informatie prin Bluetooth. Daca este primita informatie, aceasta este procesata si se schimba animatia ce ruleaza. Valoarea '​0'​ este pentru Standby Animation, '​1'​ este pentru Sound Visualizer, iar '​2'​ este pentru Fire Animation. In functie de variabila animation_code se apeleaza functiile descrise mai sus (functiile animatiilor).
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-<note tip> +Ware Android App: 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+ 
-</note>+{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​wareapp.jpeg?300|}} 
 + 
 + 
 +Standby Animation:​ 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​standbyanim.jpeg?​500|}} 
 + 
 + 
 + 
 +Sound Visualizer:​ 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​soundvisualizeranim.jpeg?​500|}} 
 + 
 + 
 + 
 +Fire Animation:​ 
 + 
 +{{:​pm:​prj2022:​amocanu:​fireanim.jpeg?​500|}} 
 + 
 + 
 + 
 +Prezentare:​ 
 + 
 +https://​www.youtube.com/​watch?​v=S_izPQXYr_0&​t=7s&​ab_channel=AndreiIonescu 
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
Line 51: Line 92:
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
-<note warning>​ +Arhiva Ware Android App{{:pm:prj2022:amocanu:ware.zip|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. +
-</​note>​+
  
-===== Jurnal =====+Arhiva .ino file: {{:​pm:​prj2022:​amocanu:​wareino.zip|}}
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
pm/prj2022/amocanu/gpsocialmedia.1654162886.txt.gz · Last modified: 2022/06/02 12:41 by marius.ionescu2709
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0