This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:alaura:bogdan.vasile2211 [2022/05/27 17:15] bogdan.vasile2211 [Software Design] |
pm:prj2022:alaura:bogdan.vasile2211 [2022/05/27 17:27] (current) bogdan.vasile2211 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 47: | Line 47: | ||
* Modified AVRs TWI module; | * Modified AVRs TWI module; | ||
* algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi: | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi: | ||
- | * | + | * Codul este implementat in urmatoarele fisiere, care se ocupa fiecare cu cate un element distinct at aplicatiei: |
+ | * **input.h/.cpp**, verifica inputul venit de la jucator; | ||
+ | * **types.h/.cpp**, lista de constante pt denumiri pentru diferitele obstacole/pereti; | ||
+ | * **sprites.h**, care memoreaza in niste arrays informatii sub format BMP despre toate sprite-urile din joc; | ||
+ | * **sound.h**, care se ocupa de sunetele din joc, transformate pentru a fi interpretate de buzzer si de asemenea tine cont de toate functiile care se ocupa de sunet (playSound(), setFrequency() etc.); | ||
+ | * **level.h**, o matrice de octeti care reprezinta mapa jocului; | ||
+ | * **constants.h**, contine informatii generale despre starea jocului, valori tinute aici pentru a putea fi usor modificate (damage values, movement speed etc.); | ||
+ | * **display.h**, se ocupa de afisarea pe ecran a frame-ului curent; | ||
+ | * **entities.h/.cpp**, structuri si functii de management pentru player si inamici; | ||
+ | * **TWI_Master.h/.cpp**, pentru a genera un driver pentru modulul TWI; | ||
+ | * **SSD1306.h/.cpp**, modificare custom a librariei Adafruit SSD1306; | ||
+ | * **doom-nano.ino**, driver code pentru aplicatie; face o buna parte din codul propriu-zis al jocului, cum ar fi trasul, mecanica de moarte, detectarea de coliziuni etc. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||