This is an old revision of the document!
Tic-Tac-Toe
Introducere
Proiectul consta in implementarea clasicului joc X si 0 pe un LCD cu touchscreen. Jocul se poate juca atat intre 2 jucatori(pvp), cat si intre un utilizator si un AI, avand 3 dificultati: Easy, Medium si Impossible.
Descriere generală
Jucatorii se pot folosi atat de butoane, cat si de touchscreen-ul de pe LCD pentru partea de input.
Display-ul LCD-ului(SPI) este componenta principala si esentiala pentru partea de output, afisandu-se in mod fluent ecranul corespunzator momentului curent din cadrul jocului.
Este folosit un buzzer pentru partea de sunet a jocului, aceasta fiind utila in anumite cazuri(ex: cand o partida ajunge la final, la o mutare incorecta).
Hardware Design
Listă de piese:
Arduino MEGA 2560
LCD cu touchscreen(SPI) - ILI9341, XPT2046
Translator de nivel bidirectional cu 8 canale (folosit pentru conectarea LCD-ului)
10 Butoane
1 Buzzer
1 Breadboard principal
Cate un breadboard de mici dimensiuni pentru amplasarea butoanelor asociate fiecarui jucator
Fire de legătură
Schemă electrică:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF