This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/06/02 11:57] adrian.gheorghe0410 [Hardware Design] |
pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/06/02 12:04] (current) adrian.gheorghe0410 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 37: | Line 37: | ||
* Implementare cod: | * Implementare cod: | ||
- | - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD | + | - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD; aici am creat si toate elementele grafice corespunzatoare omuletului. |
- advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului | - advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului | ||
- | - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului | + | - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului; totodata verifica si coliziunea eroului cu obstacolele de pe traseu. |
- | - setup | + | - setup - initializarea pinilor de pe placuta. |
- | - loop | + | - loop - aici avem 2 cazuri: in prima faza se va afisa un ecran in care vor aparea alternativ mesajul "Press Start" si un cub din care va iesi omuletul, urmand ca dupa apasarea butonului cubul sa se transforme in omulet si sa inceapa sa "fuga". In a doua faza, se simuleaza avansarea atat a terenului superior, cat si a celui inferior si se testeaza daca a fost apasat butonul, caz in care omuletul va sari. In cazul in care omuletul se loveste de un obstacol, jocul este oprit, iar in caz contrar, omuletul va aduna puncte(ce reprezinta distanta parcursa) care sunt afisate in coltul din dreapta sus. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||