This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/05/27 22:41] adrian.gheorghe0410 [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/06/02 12:04] (current) adrian.gheorghe0410 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 17: | Line 17: | ||
* placuta Arduino UNO | * placuta Arduino UNO | ||
* breadboard | * breadboard | ||
- | * ecran LCD | + | * ecran LCD cu I2C |
- | * buton | + | * buton tip pushbutton |
- | * buzzer | + | * 2 rezistente de 220ohmi |
- | * potentiometru | + | |
- | * rezistenta de 220ohmi | + | |
* fire de legatura tip tata-tata | * fire de legatura tip tata-tata | ||
+ | * fire de legatura de tip tata-mama | ||
+ | |||
+ | {{pm:prj2022:agmocanu:rfyl01.jpg?800x400}} | ||
+ | |||
- | {{pm:prj2022:agmocanu:gheorgheadrian1.png?700x500}} | ||
- | {{pm:prj2022:agmocanu:gheorgheadrian2.png?700x500}} | ||
Line 37: | Line 37: | ||
* Implementare cod: | * Implementare cod: | ||
- | - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD | + | - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD; aici am creat si toate elementele grafice corespunzatoare omuletului. |
- advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului | - advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului | ||
- | - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului | + | - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului; totodata verifica si coliziunea eroului cu obstacolele de pe traseu. |
- | - buttonPush - functie de apasare a butonului | + | - setup - initializarea pinilor de pe placuta. |
- | - setup | + | - loop - aici avem 2 cazuri: in prima faza se va afisa un ecran in care vor aparea alternativ mesajul "Press Start" si un cub din care va iesi omuletul, urmand ca dupa apasarea butonului cubul sa se transforme in omulet si sa inceapa sa "fuga". In a doua faza, se simuleaza avansarea atat a terenului superior, cat si a celui inferior si se testeaza daca a fost apasat butonul, caz in care omuletul va sari. In cazul in care omuletul se loveste de un obstacol, jocul este oprit, iar in caz contrar, omuletul va aduna puncte(ce reprezinta distanta parcursa) care sunt afisate in coltul din dreapta sus. |
- | - loop | + | |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | {{pm:prj2022:agmocanu:RunForYourLife1.jpeg?400x500}} | + | {{pm:prj2022:agmocanu:rfyl02.jpeg?400x500}} |
+ | |||
+ | Mai jos puteti gasi codul sursa pentru proiect: | ||
+ | |||
+ | {{pm:prj2022:agmocanu:rfyl03.txt?400x500}} | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== |