Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/05/27 22:41]
adrian.gheorghe0410 [Rezultate Obţinute]
pm:prj2022:agmocanu:runforyourlife [2022/06/02 12:04] (current)
adrian.gheorghe0410 [Software Design]
Line 17: Line 17:
   * placuta Arduino UNO   * placuta Arduino UNO
   * breadboard   * breadboard
-  * ecran LCD +  * ecran LCD cu I2C 
-  * buton +  * buton tip pushbutton 
-  * buzzer +  * 2 rezistente ​de 220ohmi
-  * potentiometru +
-  * rezistenta ​de 220ohmi+
   * fire de legatura tip tata-tata   * fire de legatura tip tata-tata
 +  * fire de legatura de tip tata-mama
 +
 +{{pm:​prj2022:​agmocanu:​rfyl01.jpg?​800x400}}
 +
  
-{{pm:​prj2022:​agmocanu:​gheorgheadrian1.png?​700x500}} 
-{{pm:​prj2022:​agmocanu:​gheorgheadrian2.png?​700x500}} 
  
  
Line 37: Line 37:
  
 * Implementare cod: * Implementare cod:
-  - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD+  - initializeGraphics - initializeaza elementele de pe LCD; aici am creat si toate elementele grafice corespunzatoare omuletului.
   - advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului   - advanceTerrain - simuleaza avansarea terenului
-  - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului +  - drawHero - deseneaza diferitele stadii ale eroului; totodata verifica si coliziunea eroului cu obstacolele de pe traseu. 
-  - buttonPush ​functie ​de apasare a butonului +  - setup initializarea pinilor ​de pe placuta. 
-  - setup +  - loop - aici avem 2 cazuri: in prima faza se va afisa un ecran in care vor aparea alternativ mesajul "Press Start" si un cub din care va iesi omuletul, urmand ca dupa apasarea butonului cubul sa se transforme in omulet si sa inceapa sa "​fuga"​. In a doua faza, se simuleaza avansarea atat a terenului superior, cat si a celui inferior si se testeaza daca a fost apasat butonul, caz in care omuletul va sari. In cazul in care omuletul se loveste de un obstacol, jocul este oprit, iar in caz contrar, omuletul va aduna puncte(ce reprezinta distanta parcursa) care sunt afisate in coltul din dreapta sus.
-  - loop+
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
-{{pm:​prj2022:​agmocanu:​RunForYourLife1.jpeg?​400x500}}+{{pm:​prj2022:​agmocanu:​rfyl02.jpeg?​400x500}} 
 + 
 +Mai jos puteti gasi codul sursa pentru proiect: 
 + 
 +{{pm:​prj2022:​agmocanu:​rfyl03.txt?400x500}}
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
pm/prj2022/agmocanu/runforyourlife.1653680477.txt.gz · Last modified: 2022/05/27 22:41 by adrian.gheorghe0410
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0