This is an old revision of the document!
Proiectul consta intr-un joc de tipul Pong in care utilizatorul isi va putea controla “caracterul” prin intermediul butoanelor si va putea juca impotriva unui alt utilizator real sau impotriva calculatorului propriu-zis, totul fiind afisat pe un ecran LCD.
Imediat dupa startul programului, jucatorul va putea alege modul de joc (single/multi player), “caracterul” controlat de acesta fiind reprezentat de un dreptunghi care se poate deplasa pe axa Oy (in sus/jos) prin intermediul celor doua butoane. Cei doi jucatori sunt nevoiti sa “respinga” mingea reprezentata de un cerc care, in momentul atingerii uneia dintre laturi (stanga/dreapta), va incrementa scorul utilizatorului corespunzator si jocul se va relua. Jocul se opreste in momentul in care unul dintre utilizatori atinge un scor prestabilit, ulterior afisandu-se un mesaj specific.
Listă de piese:
In cadrul dezvoltarii acestui proiect am utilizat libraria Adafruit cu scopul de a putea folosi display-ul LCD pe care jocul va fi afisat. In prima instanta am “umplut” ecranul cu culoarea negru, jucatorii fiind reprezentati de cate o linie cu dimensiunea de 90 de pixeli de culori diferite (rosu/verde). Mingea este afisata printr-un simplu pixel alb si, de asemenea, cele 4 laturi sunt desenate prin intermediul unor linii de culoare alba.
De fiecare data cand mingea atinge unul dintre cei doi “pereti” verticali, pe ecran va fi afisat timp de 5 secunde scorul corespunzator celor doi jucatori, iar ulterior jocul se va relua. Acesta va fi incheiat in momentul in care unul dintre jucatori atinge scorul 5, imediat dupa afisandu-se un mesaj specific cu id-ul player-ului castigator.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.