This is an old revision of the document!
My Talking Tom
Introducere
Proiectul consta in realizarea unui joc similar cu My Talking Tom doar ca pe arduino.
Mi s-a parut interesant sa aleg aceasta tema deoarece este un joc captivant, pe care
majoritatea dintre noi l-am jucat candva pe telefonul mobil.
Descriere generală
Este un joc cu un motan care trebuie ingrijit, anume sa
primeasca mancare, sa fie spalat, sa doarma. Pe langa acestea, ii poti pune orice
intrebare iar el iti va raspunde cu “Yes” sau “No”.
Hardware Design
Arduino UNO
ecran LCD cu touchsreen
speaker
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Mediul de dezvoltare folosit este Arduino IDE.
Am folosit librariile:
MCUFRIEND_kbv si Adafruit_GFX pentru a desena pe ecran. Aceste librarii sunt folosite pentru ecrane de 3.5” sau mai mari intrucat acestea nu suporta libraria standard de la Adafruit.
TouchScreen.h pentru a implementa functionalitatea de touchscreen. Aceasta este capabila sa detecteze presiunea in orice punct de pe ecran.
PCM.h pentru a reda audio. Aceasta reda sunete prin apelarea functiei startPlayback ce primeste ca parametru un array de char-uri si dimensiunea.
Pentru a reda audio am folosit Audacity pentru a converti sunetul intr-unul cu frecventa de 8000Hz si in format 16-bit PCM. Dupa aceea am convertit sunetul intr-un array de char-uri folosind executabilul EncodeAudio ce se afla in descrierea clipului mentionat la resurse.
Cand se porneste jocul, acesta se afla in HOME iar in laterale se afla butoanele din meniu desenate intuitiv. Oricare dintre acestea
poate fi apasat si se trece intr-una dintre celelalte camere si anume:
CUSTOM unde se poate alege gender-ul pisicii
SPEAK unde vorbesti cu motanul si el iti va raspunde
EAT unde ii poti da de mancare
WASH unde pisica este spalata de un dus
SLEEP unde pisica doarme
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF