Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2022:agmocanu:fastestbutton [2022/06/01 17:25]
florin.oprisan [Download]
pm:prj2022:agmocanu:fastestbutton [2022/06/01 17:39] (current)
florin.oprisan [Concluzii]
Line 47: Line 47:
  
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
 +
 +https://​github.com/​Tsunami36/​Ma-Project2022/​blob/​main/​Main
  
 Am scris codul in mediul de dezvoltare: Arduino IDE. Am folosit urmatoarele biblioteci: Am scris codul in mediul de dezvoltare: Arduino IDE. Am folosit urmatoarele biblioteci:
Line 59: Line 61:
 SCREEN_WIDTH 128 SCREEN_WIDTH 128
 SCREEN_HEIGHT 64 SCREEN_HEIGHT 64
-randomNumber 
  
-player1_score,​ player2_score ​scorul fiecarui jucator+randomNumber1 ​-numarul ledurilor care se va aprinde 
 +randomNumber2 -tipul pana cand se vor aprinde ledurile 
 + 
 pushes_p1,​pushes_p2-nr de apasari al fiecare jucator pushes_p1,​pushes_p2-nr de apasari al fiecare jucator
 +
  
 running - variabila booleana care spune daca jocul ruleaza la momentul curent de timp running - variabila booleana care spune daca jocul ruleaza la momentul curent de timp
Line 72: Line 77:
 loop() -se aprind un random numar de leduri(1-3) dupa un interval random de timp  loop() -se aprind un random numar de leduri(1-3) dupa un interval random de timp 
 se detecteaza apasarile de butoane, primul player care apasa de un numar corespunzatori de ori castiga runda  se detecteaza apasarile de butoane, primul player care apasa de un numar corespunzatori de ori castiga runda 
- ​scorul se actualizeaza, ​ programul o ia de la inceput+ ​scorul se actualizeaza, ​ programul o ia de la inceput.
  
 display_score() - afiseaza pe ecran scorul curent al jocului display_score() - afiseaza pe ecran scorul curent al jocului
Line 83: Line 88:
 Jocul incepe cand ambii jucatori sunt pregtiti. Timerul intern random incepe si cand se termina un numar de leduri se va aprinde. Jocul incepe cand ambii jucatori sunt pregtiti. Timerul intern random incepe si cand se termina un numar de leduri se va aprinde.
 Primul jucator care apasa butonul de numarul corespunzator de ori primeste un punct Primul jucator care apasa butonul de numarul corespunzator de ori primeste un punct
-Cand un jucator ajunge la 3 puncte se sfarseste jocul.+
  
 In ecranul de “Game Over” este resetat ​ scorul In ecranul de “Game Over” este resetat ​ scorul
Line 100: Line 105:
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
-Proiectul a fost unul interesant, cea mai grea parte a proiectului a fost sa conectez in mod corect ecranul OLED la Arduino deoarece majoritatea documentatiei este pe I2C. De asemenea, am avut dificultati in a gasi o biblioteca pentru a controla afisarea pe ecran din cod. Intr-un final am obtinut ce mi-am dorit, jocul este perfect ​functional ​si poate fi jucat.+Proiectul a fost unul interesant, cea mai grea parte a proiectului a fost sa conectez in mod corect ecranul OLED la Arduino deoarece majoritatea documentatiei este pe I2C. De asemenea, am avut dificultati in a gasi o biblioteca pentru a controla afisarea pe ecran din cod. Intr-un final am obtinut ce mi-am dorit, jocul este  functional ​chiar daca poate fi imbunatatit.
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
pm/prj2022/agmocanu/fastestbutton.1654093521.txt.gz · Last modified: 2022/06/01 17:25 by florin.oprisan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0