This is an old revision of the document!
Dozator sucuri
Introducere
Proiectul consta intr-un dozator de sucuri. Cu ajutorul unui ecran LCD pe care este afisata bautura curenta si a unui buton se poate cicla prin lista de bauturi disponibile. Odata selectata bautura, se va apasa pe alt buton,iar atat timp cat acesta va fi actionat, o pompa va turna suc din recipientul corespunzator.
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Descriere generală
Modul de functionare este destul de simplu. Vor exista 2 butoane de input, de la care Arduino va primi semnale. Outputul va fi dat de ecranul LCD si de semnalul de control al pompelor.
Schema bloc:
Hardware Design
Lista de piese
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF