This is an old revision of the document!
Realizat de Bolozan Andrei
Proiectul acesta reprezinta un joc in care omul (sau palma acestuia) trebuie sa se pozitioneze la o distanta indicate de arduino. In cazul in care el reuseste se aprinde un led verde si se trece la nivelul urmator (se scade timpul cu 2 secunde). In cazul in care el nu reuseste se aprinde un led rosu si se afiseaza scorul final(numarul de nivele trecute).In ambele cazuri se produce un sunet.
* Lista cu componentele folosite:
Pini piese | Pini Arduino UNO |
---|---|
RS | 11 |
EN | 10 |
D4 | 5 |
D5 | 4 |
D6 | 3 |
D7 | 2 |
Button | 6 |
Echo | 8 |
Trig | 7 |
Buzzer | 9 |
LED Rosu | 12 |
LED Verde | 13 |
* Librarii folosite
Implementare cod
* Am definit un LCD . * In functie setup am initializat un LCD (16 x 2). * Am initializat pini folositi. * Cu ajutorul variabilei globale sceneManager prezentam scena dorita:
* openingFrame: Cu ajutorul LCD-ului afisez titlul jocului sit rec la scena urmatoare.
* mainMenu : Cu ajutorul LCD-ului afisez instructiunile jocului si astept ca pe pinul butonului sa se citeasca 1 logic(butonul sa fie apasat). In caz ca da atunci se trece la scena urmatoare.
* mainGame :Initial numarul de secunde alocate primului nivel sunt 15. Cu ajutorul unui for inceracm sa imitam trecerea celor 15 secunde(forul itereaza de la 0 pana la t*10 si de cate ori iterezeaza aplica un delay de 100 de secunde). In acest for citim distanta jucatorului fata de aparat si o afisam alaturi de distanta pe care trb sa o indeplineasca( aceasta este alesa la intamplare la inceputul jocului). Cand se iese din for inseamna ca s-a terminat jocu si verificam ce la ce distanta se afla jucatorul. Daca acesta a reusit sa se plaseze la distanta corecta(+- o variatie deltaDist) atunci afisam un mesaj “Good Job!” pornim buzzer ul si ledul verde pentru 1 secunda si trecem la urmatorul nivel(incrementam score si decrementam timpul de asteptare).\\Daca acesta nu a reusit atunci aratam pe LCD mesajul “Fail ☹” arata m scorul current pornim buzzerul si ledul rosu pentru 1 secunda si trecem la scena mainGame. In cazul in care jucatorul este bun si ajuns la un nivel in care timpul de reactie este mai mic fata de 7 atunci se afiseaza mesajul “ You win” si se aprind ledurile alternativ si se trece la scena cu mainMenu.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.