This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021 [2021/06/18 21:04] alexandru.predescu [336CA] |
pm:prj2021 [2021/06/19 11:50] (current) alexandru.predescu [331CA] |
||
---|---|---|---|
Line 52: | Line 52: | ||
| [[pm:prj2021:abasoc:ceasdigital | Ceas digital cu alarma]] | Descultu Cristian Petrisor| Realizarea unui ceas cu afisaj digital pe un LCD care ofera informatii si despre temperatura si umiditate, date captate de senzori, si care are o alarma setabila fie prin apasarea butoanelor de pe breadboard, fie prin intermediul unei aplicatii Android | | | [[pm:prj2021:abasoc:ceasdigital | Ceas digital cu alarma]] | Descultu Cristian Petrisor| Realizarea unui ceas cu afisaj digital pe un LCD care ofera informatii si despre temperatura si umiditate, date captate de senzori, si care are o alarma setabila fie prin apasarea butoanelor de pe breadboard, fie prin intermediul unei aplicatii Android | | ||
| [[pm:prj2021:abasoc:translatorcodmorse | Translator de cod Morse]] | Găvenea Maria-Laurenția | Proiectul presupune transmisia codificării Morse a unui cuvânt de la o plăcuță (ce primește informația de la utilizator prin intermediul unor butoane) la altă plăcuță, ce decodifică mesajul și îl afișează la un ecran LCD. | | | [[pm:prj2021:abasoc:translatorcodmorse | Translator de cod Morse]] | Găvenea Maria-Laurenția | Proiectul presupune transmisia codificării Morse a unui cuvânt de la o plăcuță (ce primește informația de la utilizator prin intermediul unor butoane) la altă plăcuță, ce decodifică mesajul și îl afișează la un ecran LCD. | | ||
- | | [[pm:prj2021:abasoc:planthappiness| ⭐️Plant-Happiness-Ometer]] | Grigorie Ruxandra | Dispozitiv de monitorizare a plantelor in ghiveci ce trimite notificari pe telefon atunci cand planta are nevoie de ceva.| | + | | [[pm:prj2021:abasoc:planthappiness| ⭐️ Plant-Happiness-Ometer]] | Grigorie Ruxandra | Dispozitiv de monitorizare a plantelor in ghiveci ce trimite notificari pe telefon atunci cand planta are nevoie de ceva.| |
| [[pm:prj2021:abasoc:ventilatorinteligent | Ventilator Inteligent]] | Herescu Vlad | Ventilator se va invarti mai tare sau mai incet in functie de temperatura din camera | | | [[pm:prj2021:abasoc:ventilatorinteligent | Ventilator Inteligent]] | Herescu Vlad | Ventilator se va invarti mai tare sau mai incet in functie de temperatura din camera | | ||
| [[pm:prj2021:abasoc:api_arc_board| API NXP Cup ARC Board]] | Lica Robert-Mihai | Un API pentru a folosi placa ARC cat mai usor | | | [[pm:prj2021:abasoc:api_arc_board| API NXP Cup ARC Board]] | Lica Robert-Mihai | Un API pentru a folosi placa ARC cat mai usor | | ||
Line 295: | Line 295: | ||
| [[pm:prj2021:<dbrigalda>:<pong> | PONG]] | Dănilă Rareș-Bogdan | O versiune de Pong care va fi vazut pe un ecran LCD in care un jucator controleaza bara prin senzor de sunet, iar celalalt prin joystick. Un potentiomentru va controla viteza bilei si vor fi si 2 butoane. Unul de start joc si unul de reset al jocului. Va exista un led pentru fiecare jucator. In functie de cine marcheaza un punct, se va aprinde led-ul jucatorului. | | | [[pm:prj2021:<dbrigalda>:<pong> | PONG]] | Dănilă Rareș-Bogdan | O versiune de Pong care va fi vazut pe un ecran LCD in care un jucator controleaza bara prin senzor de sunet, iar celalalt prin joystick. Un potentiomentru va controla viteza bilei si vor fi si 2 butoane. Unul de start joc si unul de reset al jocului. Va exista un led pentru fiecare jucator. In functie de cine marcheaza un punct, se va aprinde led-ul jucatorului. | | ||
| [[pm:prj2021:dbrigalda:piggy-bank | Piggy Bank]] | Durbalau Radu-Andrei | O pusculita sub forma de robot care inghite monede cu ajutorul unui senzor de proximitate si al unui servomotor. In cazul in care detecteaza miscare langa el, porneste o alarma care semnaleaza ca trebuie sa primeasca o fisa. Cand primeste fisa se opreste alarma. | | | [[pm:prj2021:dbrigalda:piggy-bank | Piggy Bank]] | Durbalau Radu-Andrei | O pusculita sub forma de robot care inghite monede cu ajutorul unui senzor de proximitate si al unui servomotor. In cazul in care detecteaza miscare langa el, porneste o alarma care semnaleaza ca trebuie sa primeasca o fisa. Cand primeste fisa se opreste alarma. | | ||
- | | [[pm:prj2021:dbrigalda:500 | Levitating water]] | ⭐️ Ene Dragoș Mihai | Mă voi folosi de efectul stroboscop pentru a crea iluzia de levitare a picăturilor de apă. Astfel, voi lipi un furtun prin care trece apă de o boxă, iar boxa și o sursă de lumină vor primi de la Arduino același semnal sinusoidal de aceeași frecvență. Frecvența va putea fi controlată de distanța dintre palmă și un senzor. | | + | | [[pm:prj2021:dbrigalda:500 | ⭐️ Levitating water]] | Ene Dragoș Mihai | Mă voi folosi de efectul stroboscop pentru a crea iluzia de levitare a picăturilor de apă. Astfel, voi lipi un furtun prin care trece apă de o boxă, iar boxa și o sursă de lumină vor primi de la Arduino același semnal sinusoidal de aceeași frecvență. Frecvența va putea fi controlată de distanța dintre palmă și un senzor. | |
| [[pm:prj2021:dbrigalda:502 | Smart Clock]] | Gherman Sebastian Costin| Un ceas inteligent cu senzor de temperatura si umiditate cu buzzer si senzor de miscare | | | [[pm:prj2021:dbrigalda:502 | Smart Clock]] | Gherman Sebastian Costin| Un ceas inteligent cu senzor de temperatura si umiditate cu buzzer si senzor de miscare | | ||
| [[pm:prj2021:dbrigalda:cctv | CCTV]] | Josan-Gulica Stela | Proiectul consta din înregistrarea video a ceea ce se intampla in camera. Camera video va fi miscata cu ajutorul unui servo-motor, care va fi controlat de arduino, ce va primi informatii de la senzorul PIR si senzorul ultrasonic. | | | [[pm:prj2021:dbrigalda:cctv | CCTV]] | Josan-Gulica Stela | Proiectul consta din înregistrarea video a ceea ce se intampla in camera. Camera video va fi miscata cu ajutorul unui servo-motor, care va fi controlat de arduino, ce va primi informatii de la senzorul PIR si senzorul ultrasonic. | | ||
Line 313: | Line 313: | ||
| [[pm:prj2021:apredescu:theo-says | ⭐️ Theo Says ]] | Ion David-Gabriel | Simon Says doar ca folosind lasere. Jocul ilustreaza un pattern pe un perete cu o dioda laser, iar jucatorul trebuie sa copieze acel pattern folosind un laser de mana. Validarea se face folosind un telefon mobil si OpenCV. | | | [[pm:prj2021:apredescu:theo-says | ⭐️ Theo Says ]] | Ion David-Gabriel | Simon Says doar ca folosind lasere. Jocul ilustreaza un pattern pe un perete cu o dioda laser, iar jucatorul trebuie sa copieze acel pattern folosind un laser de mana. Validarea se face folosind un telefon mobil si OpenCV. | | ||
| [[pm:prj2021:apredescu:tetris | Consolă de jocuri clasice]] | Traistaru Andrei Cristian | Consola de jocuri (Tetris, X si O si 2048) implementata folosind un lcd, joystick si butoane | | | [[pm:prj2021:apredescu:tetris | Consolă de jocuri clasice]] | Traistaru Andrei Cristian | Consola de jocuri (Tetris, X si O si 2048) implementata folosind un lcd, joystick si butoane | | ||
+ | | [[pm:prj2021:apredescu:magicring | ⭐️ Magic Ring]] | Lazar Cristiana | Joc interactiv, în care mișcările jucătorului se bazează pe efectuarea anumitor activități fizice, folosind un inel de pilates care are atașat un microcontroler cu un accelerometru si un flex senzor. | | ||