Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021 [2021/06/18 19:05]
dan.tudose [334CB]
pm:prj2021 [2021/06/19 11:50] (current)
alexandru.predescu [331CA]
Line 52: Line 52:
 | [[pm:​prj2021:​abasoc:​ceasdigital | Ceas digital cu alarma]] | Descultu Cristian Petrisor| Realizarea unui ceas cu afisaj digital pe un LCD care ofera informatii si despre temperatura si umiditate, date captate de senzori, si care are o alarma setabila fie prin apasarea butoanelor de pe breadboard, fie prin intermediul unei aplicatii Android | | [[pm:​prj2021:​abasoc:​ceasdigital | Ceas digital cu alarma]] | Descultu Cristian Petrisor| Realizarea unui ceas cu afisaj digital pe un LCD care ofera informatii si despre temperatura si umiditate, date captate de senzori, si care are o alarma setabila fie prin apasarea butoanelor de pe breadboard, fie prin intermediul unei aplicatii Android |
 | [[pm:​prj2021:​abasoc:​translatorcodmorse | Translator de cod Morse]] | Găvenea Maria-Laurenția | Proiectul presupune transmisia codificării Morse a unui cuvânt de la o plăcuță (ce primește informația de la utilizator prin intermediul unor butoane) la altă plăcuță, ce decodifică mesajul și îl afișează la un ecran LCD. | | [[pm:​prj2021:​abasoc:​translatorcodmorse | Translator de cod Morse]] | Găvenea Maria-Laurenția | Proiectul presupune transmisia codificării Morse a unui cuvânt de la o plăcuță (ce primește informația de la utilizator prin intermediul unor butoane) la altă plăcuță, ce decodifică mesajul și îl afișează la un ecran LCD. |
-| [[pm:​prj2021:​abasoc:​planthappiness| ⭐️Plant-Happiness-Ometer]] | Grigorie Ruxandra | Dispozitiv de monitorizare a plantelor in ghiveci ce trimite notificari pe telefon atunci cand planta are nevoie de ceva.|+| [[pm:​prj2021:​abasoc:​planthappiness| ⭐️ Plant-Happiness-Ometer]] | Grigorie Ruxandra | Dispozitiv de monitorizare a plantelor in ghiveci ce trimite notificari pe telefon atunci cand planta are nevoie de ceva.|
 | [[pm:​prj2021:​abasoc:​ventilatorinteligent | Ventilator Inteligent]] | Herescu Vlad | Ventilator se va invarti mai tare sau mai incet in functie de temperatura din camera | | [[pm:​prj2021:​abasoc:​ventilatorinteligent | Ventilator Inteligent]] | Herescu Vlad | Ventilator se va invarti mai tare sau mai incet in functie de temperatura din camera |
 | [[pm:​prj2021:​abasoc:​api_arc_board| API NXP Cup ARC Board]] | Lica Robert-Mihai | Un API pentru a folosi placa ARC cat mai usor | | [[pm:​prj2021:​abasoc:​api_arc_board| API NXP Cup ARC Board]] | Lica Robert-Mihai | Un API pentru a folosi placa ARC cat mai usor |
Line 127: Line 127:
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​pov-display | Persistence of Vision Display]] | Carapcea Andrei-Antonio | Display bazat pe fenomenul persistence of vision | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​pov-display | Persistence of Vision Display]] | Carapcea Andrei-Antonio | Display bazat pe fenomenul persistence of vision |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​arduinosmartflower | Arduino Smart Flower]] | Constandache Florina | Realizare a unui ghiveci cu flori care se roteste in functie de intensitatea luminii. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​arduinosmartflower | Arduino Smart Flower]] | Constandache Florina | Realizare a unui ghiveci cu flori care se roteste in functie de intensitatea luminii. |
-| [[pm:​prj2021:​apredescu:​shootout-time-attack | Shootout Time Attack]] | Constantin George | Joc Single Player prin utilizarea unui mini hoop. |+| [[pm:​prj2021:​apredescu:​shootout-time-attack | ⭐️Shootout Time Attack]] | Constantin George | Joc Single Player prin utilizarea unui mini hoop. |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​161 | sistem-alarma]] | Cotovanu Cristian-Florin | Implementarea unui sistem de alarma pentru incendiu sau situatii speciale| | [[pm:​prj2021:​apredescu:​161 | sistem-alarma]] | Cotovanu Cristian-Florin | Implementarea unui sistem de alarma pentru incendiu sau situatii speciale|
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​joc_tetris | TETRIS]] | Datcu Diana-Cristina | Implementarea unui joc de Tetris. Controlul se face prin butoane iar afisajul e facut pe un ecran LCD. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​joc_tetris | TETRIS]] | Datcu Diana-Cristina | Implementarea unui joc de Tetris. Controlul se face prin butoane iar afisajul e facut pe un ecran LCD. |
Line 136: Line 136:
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​snake_lcd | Sudoku]] | Vamesu Alexandru-Victor | Implementarea jocului Sudoku pe LCD | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​snake_lcd | Sudoku]] | Vamesu Alexandru-Victor | Implementarea jocului Sudoku pe LCD |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​spectrum_analyser | Spectrum Analyser]] | Vatamanu Bogdan | Dispozitiv care preia sunetul din mediu si afiseaza analiza spectrului pe o matrice de leduri custom.| | [[pm:​prj2021:​apredescu:​spectrum_analyser | Spectrum Analyser]] | Vatamanu Bogdan | Dispozitiv care preia sunetul din mediu si afiseaza analiza spectrului pe o matrice de leduri custom.|
-| [[pm:​prj2021:​apredescu:​ledcube | Led Cube]] | Alin Velea| Cub format din led-uri ce vor lumina pe diferite pattern-uri,​ plus un mod animatie folosind un microfon. |+| [[pm:​prj2021:​apredescu:​ledcube | ⭐️Led Cube]] | Alin Velea| Cub format din led-uri ce vor lumina pe diferite pattern-uri,​ plus un mod animatie folosind un microfon. | 
 +| [[pm:​prj2021:​apredescu:​gps_tracker | ⭐️GPS Tracker]] | Careja Alexandru-Cristian | Computer de bord pentru bicicleta cu GPS. |
  
 ==== 331CB ====                                    ​ ==== 331CB ====                                    ​
Line 182: Line 183:
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​typeracer | TypeRacer]] | Bita Mihai-Valentin | Un joc de typing speed, cu LCD color si tastatura PS/2 | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​typeracer | TypeRacer]] | Bita Mihai-Valentin | Un joc de typing speed, cu LCD color si tastatura PS/2 |
 | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​currencycounter>​ | Currency Counter]] | Andreea Dutulescu | Proiectul presupune crearea unui contor valutar (sub forma unei pușculițe inteligente) care să calculeze suma de bani trecută prin senzor, pe baza bancnotelor folosite. | | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​currencycounter>​ | Currency Counter]] | Andreea Dutulescu | Proiectul presupune crearea unui contor valutar (sub forma unei pușculițe inteligente) care să calculeze suma de bani trecută prin senzor, pe baza bancnotelor folosite. |
-| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​breakout-game | Breakout game]] | Mihailov Constantin | Jocul breakout cu accelerometru,​ LED-uri, buzzer, butoane si ecran LCD |+| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​breakout-game | ⭐️ ​Breakout game]] | Mihailov Constantin | Jocul breakout cu accelerometru,​ LED-uri, buzzer, butoane si ecran LCD |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​hangman | HANGMAN]] | Mitrica Andrei - Ioan | Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea:​ trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​hangman | HANGMAN]] | Mitrica Andrei - Ioan | Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea:​ trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​position-tracking | Tracking de pozitie]] | Onofrei Horia-Vlad | Dispozitiv capabil de urmarirea pozitiei si orientarii in timp, cu date ce pot fi parcurse usor | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​position-tracking | Tracking de pozitie]] | Onofrei Horia-Vlad | Dispozitiv capabil de urmarirea pozitiei si orientarii in timp, cu date ce pot fi parcurse usor |
 | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​pet-feeder>​ | Wireless Pet Feeder]] | Catalin-Lucian Patrascu | Dispozitiv ce elibereaza mancare pentru un animal de companie ce poate fi controlat prin bluetooth, prin buton sau senzor ultrasonic | | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​pet-feeder>​ | Wireless Pet Feeder]] | Catalin-Lucian Patrascu | Dispozitiv ce elibereaza mancare pentru un animal de companie ce poate fi controlat prin bluetooth, prin buton sau senzor ultrasonic |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​text-based_rpg | Text-Based RPG]] | Raiț Alexandru-Gabriel | Proiectul reprezintă implementarea unui joc RPG cu interfață text. Jocul este alcătuit din mai multe evenimente generate aleator. Jucătorul poate interacționa în mai multe feluri cu evenimentele întâmpinate,​ ducând la rezultate diferite. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​text-based_rpg | Text-Based RPG]] | Raiț Alexandru-Gabriel | Proiectul reprezintă implementarea unui joc RPG cu interfață text. Jocul este alcătuit din mai multe evenimente generate aleator. Jucătorul poate interacționa în mai multe feluri cu evenimentele întâmpinate,​ ducând la rezultate diferite. |
-| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​sortator-bomboane | Sortator de Bomboane]] | Sorica Luiza-Andreea | Sortator de bomboane dupa culori |+| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​sortator-bomboane | ⭐️ ​Sortator de Bomboane]] | Sorica Luiza-Andreea | Sortator de bomboane dupa culori |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​dispozitiv-iluminare-si-ventilatie | Dispozitiv iluminare telecomandat]] | Șerboi Florea-Dan | Dispozitivul are în componență 27 LED-uri, sub forma unui cub 3x3x3 și este telecomandat printr-o telecomandă,​ putând să porneasca un anumit joc de culori, să foloseasca LED-urile pentru a obține o reprezentare a temperaturii,​ să pornească jocul de lumini curent la comandă sau automat când se scade sub un anumit un prag de luminozitate etc. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​dispozitiv-iluminare-si-ventilatie | Dispozitiv iluminare telecomandat]] | Șerboi Florea-Dan | Dispozitivul are în componență 27 LED-uri, sub forma unui cub 3x3x3 și este telecomandat printr-o telecomandă,​ putând să porneasca un anumit joc de culori, să foloseasca LED-urile pentru a obține o reprezentare a temperaturii,​ să pornească jocul de lumini curent la comandă sau automat când se scade sub un anumit un prag de luminozitate etc. |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​ponglatfel | Pong altfel]] | Tipa Dan-Dumitru | Pong cu ultrasunet ,lcd si potentiometru | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​ponglatfel | Pong altfel]] | Tipa Dan-Dumitru | Pong cu ultrasunet ,lcd si potentiometru |
Line 196: Line 197:
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sudoku | Sudoku ]] | Mincea Lucian | Jocul Sudoku afisat pe un ecran LCD si controlat printr-o tastatura numerica | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sudoku | Sudoku ]] | Mincea Lucian | Jocul Sudoku afisat pe un ecran LCD si controlat printr-o tastatura numerica |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​ircar | IR Car ]] | Căroi Narcis-Florin | O mașină pe care o poți controla dintr-o telecomandă cu infraroșu | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​ircar | IR Car ]] | Căroi Narcis-Florin | O mașină pe care o poți controla dintr-o telecomandă cu infraroșu |
-| [[pm:​prj2021:​abirlica:​safe_home_system | Safe Home System ]] | Soare Radu | Sistem de alarma bazat pe un senzor de miscare si un senzor de proximitate miscat de un servo-motor. La declansarea alarmei se asteapta o parola data cu o telecomanda IR, iar daca parola e gresita se trimite un mail proprietarului. |+| [[pm:​prj2021:​abirlica:​safe_home_system | ⭐️ ​Safe Home System ]] | Soare Radu | Sistem de alarma bazat pe un senzor de miscare si un senzor de proximitate miscat de un servo-motor. La declansarea alarmei se asteapta o parola data cu o telecomanda IR, iar daca parola e gresita se trimite un mail proprietarului. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​electric-piano | Electric piano ]] | Marinescu Sebastian-Ioan | Un pian electric care reuseste sa redea sunetele din gama DO major. Prin intermediul unui senzor IR si o telecomanda pianul este capabil sa cante o melodie la alegere prestabilita. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​electric-piano | Electric piano ]] | Marinescu Sebastian-Ioan | Un pian electric care reuseste sa redea sunetele din gama DO major. Prin intermediul unui senzor IR si o telecomanda pianul este capabil sa cante o melodie la alegere prestabilita. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sistem_de_iluminare | Sistem de Iluminare ]] | Baruta Daniel Mihail | Sistem de iluminare autonom bazat pe un senzor de miscare si unul de intensitate luminoasa cu posibilitatea de controlare prin infrarosu | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sistem_de_iluminare | Sistem de Iluminare ]] | Baruta Daniel Mihail | Sistem de iluminare autonom bazat pe un senzor de miscare si unul de intensitate luminoasa cu posibilitatea de controlare prin infrarosu |
Line 216: Line 217:
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​moodlamp | Mood Lamp ]] | Ghizdareanu Alexandra Afrodita | Mood Lamp care isi va schimba culoarea in functie de mood-ul persoanei, de temperatura si de muzica. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​moodlamp | Mood Lamp ]] | Ghizdareanu Alexandra Afrodita | Mood Lamp care isi va schimba culoarea in functie de mood-ul persoanei, de temperatura si de muzica. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​water_strobe | Water Strobe ]] | Airinei Daniel | Pompa de apa legata la un difuzor, care vibreaza la frecventa unui stroboscop ce ilumineaza fluxul de apa, facand sa para ca respectivul flux leviteaza. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​water_strobe | Water Strobe ]] | Airinei Daniel | Pompa de apa legata la un difuzor, care vibreaza la frecventa unui stroboscop ce ilumineaza fluxul de apa, facand sa para ca respectivul flux leviteaza. |
-| [[pm:​prj2021:​abirlica:​badapple | Bad Apple ]] | Cristian Cringasu | Matrice LED 16x16 + 4x stepper motor (sunet) + eventual buzzer + LCD display + card SD reader pentru redarea de multimedia pe matricea de LED uri (se va folosi un convertor video la rezolutia 16x16 + eventual audio -> midi -> stepper convertor (optional))|+| [[pm:​prj2021:​abirlica:​badapple | ⭐️ ​Bad Apple ]] | Cristian Cringasu | Matrice LED 16x16 + 4x stepper motor (sunet) + eventual buzzer + LCD display + card SD reader pentru redarea de multimedia pe matricea de LED uri (se va folosi un convertor video la rezolutia 16x16 + eventual audio -> midi -> stepper convertor (optional))|
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sunflower | Electric Sunflower]] | Zamfirescu Andreea | Simularea unei Floarea-Soarelui cu avantaje in industria energiei solare. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​sunflower | Electric Sunflower]] | Zamfirescu Andreea | Simularea unei Floarea-Soarelui cu avantaje in industria energiei solare. |
  
Line 229: Line 230:
 | [[pm:​prj2021:<​apredescu:​pian_electric | Pian electric]] | Pantelimon Andreea | Un pian electric cu clape din hartie ce are doua module implementate:​ freestyle si profesor | | [[pm:​prj2021:<​apredescu:​pian_electric | Pian electric]] | Pantelimon Andreea | Un pian electric cu clape din hartie ce are doua module implementate:​ freestyle si profesor |
 | [[pm:​prj2021:​ apredescu: linefollower | Line Follower]] | Pricope Monica | Robot capabil să urmărească o linie neagră pe fundal alb. | | [[pm:​prj2021:​ apredescu: linefollower | Line Follower]] | Pricope Monica | Robot capabil să urmărească o linie neagră pe fundal alb. |
-| [[pm:​prj2021:​apredescu:​hand_tracking | Hand Tracking]] | Șerban Sorohan | Mănușă cu care se poate juca piatră, hârtie foarfecă împotriva plăcuței arudino. |+| [[pm:​prj2021:​apredescu:​hand_tracking | ⭐️ ​Hand Tracking]] | Șerban Sorohan | Mănușă cu care se poate juca piatră, hârtie foarfecă împotriva plăcuței arudino. |
 | [[pm:​prj2021:​ apredescu: Ball in a maze | Ball in a maze]] | Stoian Ovidiu-Marian | Joc digital Ball in a maze. | | [[pm:​prj2021:​ apredescu: Ball in a maze | Ball in a maze]] | Stoian Ovidiu-Marian | Joc digital Ball in a maze. |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:<​water_dispenser>​ | Water Dispenser]] | Vîrţan Alina-Elena | Dozator care toarnă automat apă când detectează în proximitate un pahar | | [[pm:​prj2021:​apredescu:<​water_dispenser>​ | Water Dispenser]] | Vîrţan Alina-Elena | Dozator care toarnă automat apă când detectează în proximitate un pahar |
Line 253: Line 254:
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​snake | Snake]] | Cadar Maria-Aurelia | Proiectul urmărește implementarea clasicului joc Snake pe un ecran LCD Nokia, controlat din butoane la care am adăugat un buzzer. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​snake | Snake]] | Cadar Maria-Aurelia | Proiectul urmărește implementarea clasicului joc Snake pe un ecran LCD Nokia, controlat din butoane la care am adăugat un buzzer. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​radar | Radar]] | Iliescu Lucian-Marius | Un radar care detecteaza obiectele din jurul lui si le afiseaza sub forma unui sonar folosind un senzor ultrasonic rotit de un servomotor. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​radar | Radar]] | Iliescu Lucian-Marius | Un radar care detecteaza obiectele din jurul lui si le afiseaza sub forma unui sonar folosind un senzor ultrasonic rotit de un servomotor. |
-| [[pm:​prj2021:​abirlica:​miniclaptrap | Mini Claptrap]] | Marculescu Cornelia Gabriela | Proiectul reprezinta o replica in miniatura a robotului Claptrap din Borderlands,​ care o sa zica niste replici ale personajului la anumite triggere. Acesta o sa fie activat de un buton, va functiona pe baterii si va raspunde la miscarea prin fata “ochiului” sau. Va avea un led care va sta aprins atata timp cat si el este pornit si va tremura daca acesta este bruscat. |+| [[pm:​prj2021:​abirlica:​miniclaptrap | ⭐️ ​Mini Claptrap]] | Marculescu Cornelia Gabriela | Proiectul reprezinta o replica in miniatura a robotului Claptrap din Borderlands,​ care o sa zica niste replici ale personajului la anumite triggere. Acesta o sa fie activat de un buton, va functiona pe baterii si va raspunde la miscarea prin fata “ochiului” sau. Va avea un led care va sta aprins atata timp cat si el este pornit si va tremura daca acesta este bruscat. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​voicecontrolledrobot | Voice Controlled Robot]] | SIMA Nicoleta-Lavinia | Proiectul consta dintr-un robotel care va putea primi comenzi vocale printr-un modul bluetooth conectat la o aplicatie si pe care le va putea executa. In plus, dispune de senzori care vor detecta obiectele aflate in fata sau in spatele sau, cazuri in care robotelul se va opri. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​voicecontrolledrobot | Voice Controlled Robot]] | SIMA Nicoleta-Lavinia | Proiectul consta dintr-un robotel care va putea primi comenzi vocale printr-un modul bluetooth conectat la o aplicatie si pe care le va putea executa. In plus, dispune de senzori care vor detecta obiectele aflate in fata sau in spatele sau, cazuri in care robotelul se va opri. |
 | [[pm:​prj2021:​abirlica:​smart_car | Smart Car]] | Slabu Nicusor Daniel | Masina va folosi un senzor (ultrasonic sau infrarosu) montat astfel incat sa poata detecta obiecte atat in fata cat si in partile laterale si un motor driver L293D DC folosit pentru a pune in miscare cele 4 roti ale masinii. Fiecare roata va avea un motor cel mai probabil. Masina se va deplasa inainte pana cand senzorul va detecta un obiect. In momentul detectarii masina se va opri la o distanta minima fata de acel obiect si se va redirectiona. | | [[pm:​prj2021:​abirlica:​smart_car | Smart Car]] | Slabu Nicusor Daniel | Masina va folosi un senzor (ultrasonic sau infrarosu) montat astfel incat sa poata detecta obiecte atat in fata cat si in partile laterale si un motor driver L293D DC folosit pentru a pune in miscare cele 4 roti ale masinii. Fiecare roata va avea un motor cel mai probabil. Masina se va deplasa inainte pana cand senzorul va detecta un obiect. In momentul detectarii masina se va opri la o distanta minima fata de acel obiect si se va redirectiona. |
Line 266: Line 267:
 ==== 335CC ====                                    ​ ==== 335CC ====                                    ​
 ^ Proiect ^ Realizator ^ Descriere ^ ^ Proiect ^ Realizator ^ Descriere ^
-| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​iSoap | iSoap]] | Alioanei Cosmin | Dozator de sapun inteligent, cu diferiti senzori care permit comanda prin proximitate si comanda vocala. |+| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​iSoap | ⭐️ ​iSoap]] | Alioanei Cosmin | Dozator de sapun inteligent, cu diferiti senzori care permit comanda prin proximitate si comanda vocala. |
 | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​ciclocomputer>​ |  ⭐️ Ciclocomputer]] | Teodora Argintaru | Un device pentru bicicletă care oferă informații în timp real despre viteză, timpul trecut de la începutul turei, precum și despre elevația totală din timpul acesteia. | | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​ciclocomputer>​ |  ⭐️ Ciclocomputer]] | Teodora Argintaru | Un device pentru bicicletă care oferă informații în timp real despre viteză, timpul trecut de la începutul turei, precum și despre elevația totală din timpul acesteia. |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​followme-robot | FollowMeRobot]] | Frunza Stefania | Robot care detecteaza un obiect in fata lui si apoi il urmareste | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​followme-robot | FollowMeRobot]] | Frunza Stefania | Robot care detecteaza un obiect in fata lui si apoi il urmareste |
-| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​pian-electric | Pian Electric]] | Georgescu Mara | Pian electric care isi poate schimba octavele, are semitonuri (diez/​bemol),​ poate controla volumul si durata sunetelor si poate salva melodia pe microsd |+| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​pian-electric | ⭐️ ​Pian Electric]] | Georgescu Mara | Pian electric care isi poate schimba octavele, are semitonuri (diez/​bemol),​ poate controla volumul si durata sunetelor si poate salva melodia pe microsd |
 | [[pm:​prj2021:​amocanu:​inspectorpm | Inspector PM]] | Ghiban Costin | stație de control al calității aerului care măsoară nivelul de particule de praf PM2,5 din aer și raportează depășiri ale standardelor de calitate sau furnizează indicele de calitate la cererea utilizatorului | | [[pm:​prj2021:​amocanu:​inspectorpm | Inspector PM]] | Ghiban Costin | stație de control al calității aerului care măsoară nivelul de particule de praf PM2,5 din aer și raportează depășiri ale standardelor de calitate sau furnizează indicele de calitate la cererea utilizatorului |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​Simon-Whack | Simon-Whack]] | Grunberg Edar | Joc de memorie de tip Simon Says cu 5 LED-uri selectate printr-un Joystick si Whack-a-Led,​ Cu afisarea scorului pe un LCD. Primul joc este 1 vs 1, iar al doilea este singleplayer. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​Simon-Whack | Simon-Whack]] | Grunberg Edar | Joc de memorie de tip Simon Says cu 5 LED-uri selectate printr-un Joystick si Whack-a-Led,​ Cu afisarea scorului pe un LCD. Primul joc este 1 vs 1, iar al doilea este singleplayer. |
Line 280: Line 281:
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​Theremin | Theremin ]] | Mocanu Andrei-Cristian | Implementare instrument muzical theremin ce emite diverse note muzicale in functie de distanta mainii utilizatorului.Instrumentul poate salva melodii pe cardul sd si canta melodii de pe acesta | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​Theremin | Theremin ]] | Mocanu Andrei-Cristian | Implementare instrument muzical theremin ce emite diverse note muzicale in functie de distanta mainii utilizatorului.Instrumentul poate salva melodii pe cardul sd si canta melodii de pe acesta |
 | [[pm:​prj2021:​amocanu:​snake | Snake]] | Mutu Andrei | Implementarea clasicului joc snake, dar cu un twist, anume controlarea acestuia printr-un giroscop | | [[pm:​prj2021:​amocanu:​snake | Snake]] | Mutu Andrei | Implementarea clasicului joc snake, dar cu un twist, anume controlarea acestuia printr-un giroscop |
-| [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​laserharp>​ | Laser Harp]] | Nastase Maria | Fiecare coarda va fi alcatuita dintr-o pereche: dioda→fotorezistenta. Cand raza este întrerupta pinul microcontrollerului va citi o tensiune mai mare, astfel generandu-se un sunet redat de un difuzor. |+| [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​laserharp>​ | ⭐️ ​Laser Harp]] | Nastase Maria | Fiecare coarda va fi alcatuita dintr-o pereche: dioda→fotorezistenta. Cand raza este întrerupta pinul microcontrollerului va citi o tensiune mai mare, astfel generandu-se un sunet redat de un difuzor. |
 | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​fm_transmitter>​ | FM Transmitter]] | Ioana Nedelcu | Dispozitiv portabil de transmisie FM care primeste input audio extern prin cablu si transmite semnalul modulat pe o frecventa la alegere. | | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​fm_transmitter>​ | FM Transmitter]] | Ioana Nedelcu | Dispozitiv portabil de transmisie FM care primeste input audio extern prin cablu si transmite semnalul modulat pe o frecventa la alegere. |
 | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​bandaasamblare>​ |  ⭐️ Banda de ambalare]] | Andreea Nica | Bandă de ambalare ce sortează obiectele în mulțimi distincte în funcție de culoare, eliminând rebuturile și semnalizându-le prezența printr-un semnal sonor de eroare | | [[pm:​prj2021:<​amocanu>:<​bandaasamblare>​ |  ⭐️ Banda de ambalare]] | Andreea Nica | Bandă de ambalare ce sortează obiectele în mulțimi distincte în funcție de culoare, eliminând rebuturile și semnalizându-le prezența printr-un semnal sonor de eroare |
Line 294: Line 295:
 | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​pong>​ | PONG]] | Dănilă Rareș-Bogdan | O versiune de Pong care va fi vazut pe un ecran LCD in care un jucator controleaza bara prin senzor de sunet, iar celalalt prin joystick. Un potentiomentru va controla viteza bilei si vor fi si 2 butoane. Unul de start joc si unul de reset al jocului. Va exista un led pentru fiecare jucator. In functie de cine marcheaza un punct, se va aprinde led-ul jucatorului. | | [[pm:​prj2021:<​dbrigalda>:<​pong>​ | PONG]] | Dănilă Rareș-Bogdan | O versiune de Pong care va fi vazut pe un ecran LCD in care un jucator controleaza bara prin senzor de sunet, iar celalalt prin joystick. Un potentiomentru va controla viteza bilei si vor fi si 2 butoane. Unul de start joc si unul de reset al jocului. Va exista un led pentru fiecare jucator. In functie de cine marcheaza un punct, se va aprinde led-ul jucatorului. |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​piggy-bank | Piggy Bank]] | Durbalau Radu-Andrei | O pusculita sub forma de robot care inghite monede cu ajutorul unui senzor de proximitate si al unui servomotor. In cazul in care detecteaza miscare langa el, porneste o alarma care semnaleaza ca trebuie sa primeasca o fisa. Cand primeste fisa se opreste alarma. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​piggy-bank | Piggy Bank]] | Durbalau Radu-Andrei | O pusculita sub forma de robot care inghite monede cu ajutorul unui senzor de proximitate si al unui servomotor. In cazul in care detecteaza miscare langa el, porneste o alarma care semnaleaza ca trebuie sa primeasca o fisa. Cand primeste fisa se opreste alarma. |
-| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​500 | Levitating water]] | Ene Dragoș Mihai | Mă voi folosi de efectul stroboscop pentru a crea iluzia de levitare a picăturilor de apă. Astfel, voi lipi un furtun prin care trece apă de o boxă, iar boxa și o sursă de lumină vor primi de la Arduino același semnal sinusoidal de aceeași frecvență. Frecvența va putea fi controlată de distanța dintre palmă și un senzor. |+| [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​500 | ⭐️ ​Levitating water]] | Ene Dragoș Mihai | Mă voi folosi de efectul stroboscop pentru a crea iluzia de levitare a picăturilor de apă. Astfel, voi lipi un furtun prin care trece apă de o boxă, iar boxa și o sursă de lumină vor primi de la Arduino același semnal sinusoidal de aceeași frecvență. Frecvența va putea fi controlată de distanța dintre palmă și un senzor. |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​502 | Smart Clock]] | Gherman Sebastian Costin| Un ceas inteligent cu senzor de temperatura si umiditate cu buzzer si senzor de miscare | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​502 | Smart Clock]] | Gherman Sebastian Costin| Un ceas inteligent cu senzor de temperatura si umiditate cu buzzer si senzor de miscare |
 | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​cctv | CCTV]] | Josan-Gulica Stela |  Proiectul consta din înregistrarea video a ceea ce se intampla in camera. Camera video va fi miscata cu ajutorul unui servo-motor,​ care va fi controlat de arduino, ce va primi informatii de la senzorul PIR si senzorul ultrasonic. | | [[pm:​prj2021:​dbrigalda:​cctv | CCTV]] | Josan-Gulica Stela |  Proiectul consta din înregistrarea video a ceea ce se intampla in camera. Camera video va fi miscata cu ajutorul unui servo-motor,​ care va fi controlat de arduino, ce va primi informatii de la senzorul PIR si senzorul ultrasonic. |
Line 307: Line 308:
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​ventilator_inteligent | Ventilator inteligent]] | Calafeteanu Tudor-Alexandru | Ventilator inteligent cu viteza de rotație dependentă de temperatura camerei și activ doar atunci când senzorul de proximitate detectează mișcare | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​ventilator_inteligent | Ventilator inteligent]] | Calafeteanu Tudor-Alexandru | Ventilator inteligent cu viteza de rotație dependentă de temperatura camerei și activ doar atunci când senzorul de proximitate detectează mișcare |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​piano-professor | Piano Professor]] | Theodor Ciuciuc | Pian electric cu un mod profesor care aprinde LED-uri pentru a indica in ce ordine trebuie apasate butoanele. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​piano-professor | Piano Professor]] | Theodor Ciuciuc | Pian electric cu un mod profesor care aprinde LED-uri pentru a indica in ce ordine trebuie apasate butoanele. |
-| [[pm:​prj2021:​apredescu:​programator_de_irigare_a_solarului | Programator de irigare a solarului]] | Damian Ștefania-Dorina | Sistem de programare a irigarii solarului cu o anumita frecventa si durata prin Bluetooth sau butoane |+| [[pm:​prj2021:​apredescu:​programator_de_irigare_a_solarului | ⭐️ ​Programator de irigare a solarului]] | Damian Ștefania-Dorina | Sistem de programare a irigarii solarului cu o anumita frecventa si durata prin Bluetooth sau butoane |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​rubiks-mini-cube-2x2x2 | ⭐️ Rubik'​s Mini Cube (2x2x2)]] | Dobrin Bogdan-Valentin | Cub Rubik 2x2x2 LED, rotirea fețelor realizându-se prin apăsarea de butoane. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​rubiks-mini-cube-2x2x2 | ⭐️ Rubik'​s Mini Cube (2x2x2)]] | Dobrin Bogdan-Valentin | Cub Rubik 2x2x2 LED, rotirea fețelor realizându-se prin apăsarea de butoane. |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​smart_air_quality_device | Air quality device]] | Epure Rares Stefan | Dispozitiv de masurarea a calitatii aerului, care afiseaza datele atat pe un LCD cat si pe un server. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​smart_air_quality_device | Air quality device]] | Epure Rares Stefan | Dispozitiv de masurarea a calitatii aerului, care afiseaza datele atat pe un LCD cat si pe un server. |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​theo-says | ⭐️ Theo Says ]] | Ion David-Gabriel | Simon Says doar ca folosind lasere. Jocul ilustreaza un pattern pe un perete cu o dioda laser, iar jucatorul trebuie sa copieze acel pattern folosind un laser de mana. Validarea se face folosind un telefon mobil si OpenCV. | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​theo-says | ⭐️ Theo Says ]] | Ion David-Gabriel | Simon Says doar ca folosind lasere. Jocul ilustreaza un pattern pe un perete cu o dioda laser, iar jucatorul trebuie sa copieze acel pattern folosind un laser de mana. Validarea se face folosind un telefon mobil si OpenCV. |
 | [[pm:​prj2021:​apredescu:​tetris | Consolă de jocuri clasice]] | Traistaru Andrei Cristian | Consola de jocuri (Tetris, X si O si 2048) implementata folosind un lcd, joystick si butoane | | [[pm:​prj2021:​apredescu:​tetris | Consolă de jocuri clasice]] | Traistaru Andrei Cristian | Consola de jocuri (Tetris, X si O si 2048) implementata folosind un lcd, joystick si butoane |
 +| [[pm:​prj2021:​apredescu:​magicring | ⭐️ Magic Ring]] | Lazar Cristiana | Joc interactiv, în care mișcările jucătorului se bazează pe efectuarea anumitor activități fizice, folosind un inel de pilates care are atașat un microcontroler cu un accelerometru si un flex senzor. |
  
  
pm/prj2021.1624032313.txt.gz · Last modified: 2021/06/18 19:05 by dan.tudose
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0