This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/02 17:12] andreea.tanase2611 |
pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/03 00:37] (current) andreea.tanase2611 |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| ====== X și 0 ====== | ====== X și 0 ====== | ||
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Grupa: 335CC | + | ** Grupa: 335CC ** |
| - | ** Nume: Tănase Andreea ** | + | ** Nume: Andreea Tănase ** |
| - | E-mail: <ifauth @user>[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Tănase Andreea]]</ifauth><ifauth !@user>Login to see contact info.</ifauth> | + | ** E-mail **: <ifauth @user>[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Andreea Tănase ]]</ifauth><ifauth !@user>Login to see contact info.</ifauth> |
| - | </note> | + | </note> |
| ====== Introducere ====== | ====== Introducere ====== | ||
| Line 18: | Line 18: | ||
| * **Concepte de Laborator Folosite**: | * **Concepte de Laborator Folosite**: | ||
| - | - **Întreruperi**: pentru joystick | ||
| - **PWM**: Servomotorul | - **PWM**: Servomotorul | ||
| - **ADC**: Joystick-ul | - **ADC**: Joystick-ul | ||
| Line 70: | Line 69: | ||
| * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru. | * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru. | ||
| * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru). | * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru). | ||
| - | * Cand se matricea intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb. | + | * Cand matricea se intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb. |
| ====== Rezultate Obţinute ====== | ====== Rezultate Obţinute ====== | ||
| Line 77: | Line 76: | ||
| * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw. | * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw. | ||
| - | [[https://youtu.be/aWhmTPbsNqw|{{:pm:prj2021:dbrigalda:20scentury.jpeg?nolink&300|}}]] [[https://youtu.be/U6ouhH60gnA|{{:pm:prj2021:dbrigalda:aprins-x-0-2.jpeg?nolink&270|}}]] | + | [[https://youtu.be/aWhmTPbsNqw|{{:pm:prj2021:dbrigalda:20scentury.jpeg?nolink&400|}}]] [[https://youtu.be/U6ouhH60gnA|{{:pm:prj2021:dbrigalda:aprins-x-0-2.jpeg?nolink&370|}}]] |