Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/02 17:12]
andreea.tanase2611
pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/03 00:37] (current)
andreea.tanase2611
Line 1: Line 1:
 ====== X și 0 ====== ====== X și 0 ======
 <note tip> <note tip>
-Grupa: 335CC+** Grupa: 335CC **
  
-** Nume: Tănase ​Andreea ​**+** Nume: Andreea ​Tănase ​ **
  
-E-mail: <ifauth @user>​[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Tănase ​Andreea]]</​ifauth><​ifauth !@user>​Login to see contact info.</​ifauth>​ +** E-mail ​**: <ifauth @user>​[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Andreea ​Tănase ]]</​ifauth><​ifauth !@user>​Login to see contact info.</​ifauth>​ 
-</​note>​+</​note> ​
  
 ====== Introducere ====== ====== Introducere ======
Line 18: Line 18:
  
    * **Concepte de Laborator Folosite**:    * **Concepte de Laborator Folosite**:
-    - **Întreruperi**:​ pentru joystick 
     - **PWM**: Servomotorul     - **PWM**: Servomotorul
     - **ADC**: Joystick-ul     - **ADC**: Joystick-ul
Line 70: Line 69:
   * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru.   * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru.
   * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru).   * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru).
-  * Cand se matricea intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb.+  * Cand matricea ​se intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb.
  
 ====== Rezultate Obţinute ====== ====== Rezultate Obţinute ======
Line 77: Line 76:
   * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw.   * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw.
  
-[[https://​youtu.be/​aWhmTPbsNqw|{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​20scentury.jpeg?​nolink&​300|}}]] [[https://​youtu.be/​U6ouhH60gnA|{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​aprins-x-0-2.jpeg?​nolink&​270|}}]]+[[https://​youtu.be/​aWhmTPbsNqw|{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​20scentury.jpeg?​nolink&​400|}}]] [[https://​youtu.be/​U6ouhH60gnA|{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​aprins-x-0-2.jpeg?​nolink&​370|}}]]
  
  
pm/prj2021/dbrigalda/xsi0.1622643157.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 17:12 by andreea.tanase2611
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0