This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/02 16:12] andreea.tanase2611 |
pm:prj2021:dbrigalda:xsi0 [2021/06/03 00:37] (current) andreea.tanase2611 |
||
|---|---|---|---|
| Line 1: | Line 1: | ||
| - | ====== X si 0 ====== | + | ====== X și 0 ====== |
| <note tip> | <note tip> | ||
| - | Grupa: 335CC | + | ** Grupa: 335CC ** |
| - | Nume: Tănase Andreea | + | ** Nume: Andreea Tănase ** |
| - | E-mail: <ifauth @user>[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Tănase Andreea]]</ifauth><ifauth !@user>Login to see contact info.</ifauth> | + | ** E-mail **: <ifauth @user>[[andreea.tanase2611@stud.acs.upb.ro | Andreea Tănase ]]</ifauth><ifauth !@user>Login to see contact info.</ifauth> |
| - | </note> | + | </note> |
| ====== Introducere ====== | ====== Introducere ====== | ||
| - | * Proiectul constă în implementarea jocului clasic de X si 0, unde cei doi jucatori vor folosi joystick-uri pentru a controla miscarea iar tabela de X si 0 va fi afisata cu ajutorul unei matrice cu LED-uri. Jucatorul al carui rand este va fi indicat prin bratul unui servomotor iar castigatorul va fi anuntat printr-un buzzer si prin colorarea matricii in culoarea jucatorului - rosu sau albastru. | + | * Proiectul constă în implementarea jocului clasic de X si 0, unde cei doi jucatori vor folosi joystick-uri pentru a controla miscarea iar tabela de X și 0 va fi afisata cu ajutorul unei matrice cu LED-uri. Jucatorul al carui rand este va fi indicat prin bratul unui servomotor iar castigatorul va fi anuntat printr-un buzzer si prin colorarea matricii in culoarea jucatorului - rosu sau albastru. |
| Line 18: | Line 18: | ||
| * **Concepte de Laborator Folosite**: | * **Concepte de Laborator Folosite**: | ||
| - | - **Întreruperi**: pentru joystick | ||
| - **PWM**: Servomotorul | - **PWM**: Servomotorul | ||
| - **ADC**: Joystick-ul | - **ADC**: Joystick-ul | ||
| Line 51: | Line 50: | ||
| {{ :pm:prj2021:dbrigalda:schema-x-0.png?800 |}} | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:schema-x-0.png?800 |}} | ||
| + | |||
| + | * **Red wins:** | ||
| + | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:rosu.jpeg?500 |}} | ||
| + | * **Blue wins:** | ||
| + | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:albastru.jpeg?500 |}} | ||
| + | * **Draw:** | ||
| + | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:alb.jpeg?500 |}} | ||
| + | |||
| + | |||
| ====== Software Design ====== | ====== Software Design ====== | ||
| Line 61: | Line 69: | ||
| * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru. | * Cu bratul servomotorului se indica randul jucatorului respectiv - in jos (45°) este jucatorul cu culoarea rosie si in dreapta (135°) cel cu albastru. | ||
| * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru). | * Casuta curenta pe unde se plimba jucatorul ia culoarea alba si pentru ea am implementat o functie ce face un blink pentru a se vedea mai bine unde se afla. Functia foloseste un delay de 0.2s pentru a clipi intre alb si culoarea precedenta de pe casuta (rosu, albastru sau negru). | ||
| - | * Cand se matricea intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb. | + | * Cand matricea se intalneste aceeasi culoare pe o linie sau pe o diagonala, tabla se coloreaza in culoarea castigatorului si se actioneaza si buzzerul ce indica finalul jocului; daca este remiza, tabla se coloreaza in alb. |
| ====== Rezultate Obţinute ====== | ====== Rezultate Obţinute ====== | ||
| Line 68: | Line 76: | ||
| * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw. | * In filmul alaturat se prezinta un gameplay cu cele 3 finaluri posibile: X wins, 0 wins si draw. | ||
| - | [[https://youtu.be/aWhmTPbsNqw|{{:pm:prj2021:dbrigalda:20scentury.jpeg?nolink&300|}}]] [[https://youtu.be/U6ouhH60gnA|{{:pm:prj2021:dbrigalda:aprins-x-0-2.jpeg?nolink&270|}}]] | + | [[https://youtu.be/aWhmTPbsNqw|{{:pm:prj2021:dbrigalda:20scentury.jpeg?nolink&400|}}]] [[https://youtu.be/U6ouhH60gnA|{{:pm:prj2021:dbrigalda:aprins-x-0-2.jpeg?nolink&370|}}]] |
| Line 75: | Line 83: | ||
| * Cu ajutorul acestui proiect am reusit sa imi consolidez notiunile invatate la laboratoarele de PM. Varianta finala a iesit cum ma asteptam, putand fi folosit in orice circumstanta deoarece am reusit sa remediez toate bug-urile. | * Cu ajutorul acestui proiect am reusit sa imi consolidez notiunile invatate la laboratoarele de PM. Varianta finala a iesit cum ma asteptam, putand fi folosit in orice circumstanta deoarece am reusit sa remediez toate bug-urile. | ||
| - | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:stins-x-0.jpeg?500 |}} | + | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:stins-x-0.jpeg?600 |}} |
| ====== Download ====== | ====== Download ====== | ||
| Line 127: | Line 135: | ||
| </note> | </note> | ||
| - | <note important>Documentul în format PDF: <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">335CC_Tanase_Andreea</a> </note> | + | |
| - | </note> | + | |
| - | </html> | + | <note important>Documentația în format PDF <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">335CC_Tanase_Andreea</a></html> </note> |