This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/05/09 00:40] liviu.varia [Schema bloc] |
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/06/03 19:02] (current) liviu.varia [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 8: | Line 8: | ||
==== Schema bloc ==== | ==== Schema bloc ==== | ||
- | {{:pm:prj2021:dbrigalda:schema_liviu_varia.png?600|}} | + | {{:pm:prj2021:dbrigalda:schema_liviu_varia.png?500|}} |
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 23: | Line 23: | ||
</note> | </note> | ||
+ | Schema electrica: | ||
+ | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:schema_electrica_liviu.jpg |}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 28: | Line 30: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * mediu de dezvoltare - Arduino |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * librării şi surse 3rd-party - Wire.h; LiquidCrystal_I2C.h; |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | Jocul poate avea 4 stari (GameState::{START, FAILED, IN_PROGRESS, FINISH}), care se schimba in functie de bucata de contur atinsa. | ||
+ | Codul este format dintr-un switch cu 4 case-uri, cate unul pentru fiecare stare. Schimbarea starilor se face la citire pe un anumit pin. | ||
+ | Spre exemplu, pentru a incepe jocul, trebuie sa atingem partea de start conturului, unde digitalRead(startPin) != 0, etc. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | In urma realizarii proiectului, am obtinut un joc, ajuns la versiunea finala, realizat pentru amuzamentul jucatorului. Practi este un test de indemanare. |
</note> | </note> | ||
- | ===== Concluzii ===== | + | Aici se poate gasi demo-ul proiectului: |
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=xoIrmtoDBAI|{{ :pm:prj2021:dbrigalda:poza_liviu.jpg?300 |}}]] | ||
- | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | ===== Download ===== |
- | <note tip> | + | <note> |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | Aici se gaseste o arhiva, cu schema electrica, si codul scris de mine. |
+ | {{:pm:prj2021:dbrigalda:335cb_varia_liviu_proiect_pm.zip|}} | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | Tutorial LCD 16x2 cu modul I2C: | ||
- | <note> | + | - https://www.makerguides.com/character-i2c-lcd-arduino-tutorial/ |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | Testare cod: |
+ | |||
+ | - https://www.tinkercad.com/dashboard?type=circuits&collection=designs | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |