Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/05/09 00:40]
liviu.varia [Schema bloc]
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/06/03 19:02] (current)
liviu.varia [Bibliografie/Resurse]
Line 8: Line 8:
  
 ==== Schema bloc ==== ==== Schema bloc ====
-{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_liviu_varia.png?​600|}}+{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_liviu_varia.png?​500|}}
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
  
Line 23: Line 23:
 </​note>​ </​note>​
  
 +Schema electrica:
 +{{ :​pm:​prj2021:​dbrigalda:​schema_electrica_liviu.jpg |}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
Line 28: Line 30:
 <note tip> <note tip>
 Descrierea codului aplicaţiei (firmware): Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
-  * mediu de dezvoltare ​(if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) +  * mediu de dezvoltare ​- Arduino 
-  * librării şi surse 3rd-party ​(e.gProcyon AVRlib) +  * librării şi surse 3rd-party ​- Wire.h; LiquidCrystal_I2C.h;
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi +
-  * (etapa 3) surse şi funcţii implementate+
 </​note>​ </​note>​
 +
 +Jocul poate avea 4 stari (GameState::​{START,​ FAILED, IN_PROGRESS,​ FINISH}), care se schimba in functie de bucata de contur atinsa.
 +Codul este format dintr-un switch cu 4 case-uri, cate unul pentru fiecare stare. Schimbarea starilor se face la citire pe un anumit pin.
 +Spre exemplu, pentru a incepe jocul, trebuie sa atingem partea de start conturului, unde digitalRead(startPin) != 0, etc.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 <note tip> <note tip>
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării ​proiectului ​vostru.+In urma realizarii ​proiectului, am obtinut un joc, ajuns la versiunea finala, realizat pentru amuzamentul jucatorului. Practi este un test de indemanare.
 </​note>​ </​note>​
  
-===== Concluzii =====+Aici se poate gasi demo-ul proiectului:​ 
 +[[https://​www.youtube.com/​watch?​v=xoIrmtoDBAI|{{ :​pm:​prj2021:​dbrigalda:​poza_liviu.jpg?​300 |}}]]
  
-===== Download ===== 
  
-<note warning> 
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). 
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. 
-</​note>​ 
  
-===== Jurnal ​=====+===== Download ​=====
  
-<​note ​tip+<​note>​ 
-Puteți avea și secțiune ​de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.+Aici se gaseste ​arhiva, cu schema electrica, si codul scris de mine. 
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​335cb_varia_liviu_proiect_pm.zip|}}
 </​note>​ </​note>​
 +
 +
 +
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 +Tutorial LCD 16x2 cu modul I2C:
  
-<​note>​ +https://www.makerguides.com/​character-i2c-lcd-arduino-tutorial/​ 
-Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**+ 
-</note>+Testare cod: 
 + 
 +- https://​www.tinkercad.com/dashboard?​type=circuits&​collection=designs ​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2021/dbrigalda/wirebuzzgame.1620510018.txt.gz · Last modified: 2021/05/09 00:40 by liviu.varia
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0