This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/05/09 00:25] liviu.varia |
pm:prj2021:dbrigalda:wirebuzzgame [2021/06/03 19:02] (current) liviu.varia [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 7: | Line 7: | ||
WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalic, pana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde o viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initiala. Daca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi "premiat" cu un sunet al victoriei. | WireBuzz este un joc regasit in salile de tip Escape Room. Necesita dexteritate si indemanare. Jucatorul trebuie sa urmareasca un contur de metal cu un cerc metalic, pana la finalul acestuia, fara sa atinga constructia metalica. Daca atinge, acesta va pierde o viata, fiind atentionat audio, si va fi nevoit sa reinceapa din pozitia initiala. Daca ajunge la final, va castiga jocul, si va fi "premiat" cu un sunet al victoriei. | ||
+ | ==== Schema bloc ==== | ||
+ | {{:pm:prj2021:dbrigalda:schema_liviu_varia.png?500|}} | ||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 22: | Line 23: | ||
</note> | </note> | ||
+ | Schema electrica: | ||
+ | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:schema_electrica_liviu.jpg |}} | ||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 27: | Line 30: | ||
<note tip> | <note tip> | ||
Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | Descrierea codului aplicaţiei (firmware): | ||
- | * mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR) | + | * mediu de dezvoltare - Arduino |
- | * librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib) | + | * librării şi surse 3rd-party - Wire.h; LiquidCrystal_I2C.h; |
- | * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi | + | |
- | * (etapa 3) surse şi funcţii implementate | + | |
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | Jocul poate avea 4 stari (GameState::{START, FAILED, IN_PROGRESS, FINISH}), care se schimba in functie de bucata de contur atinsa. | ||
+ | Codul este format dintr-un switch cu 4 case-uri, cate unul pentru fiecare stare. Schimbarea starilor se face la citire pe un anumit pin. | ||
+ | Spre exemplu, pentru a incepe jocul, trebuie sa atingem partea de start conturului, unde digitalRead(startPin) != 0, etc. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
<note tip> | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | + | In urma realizarii proiectului, am obtinut un joc, ajuns la versiunea finala, realizat pentru amuzamentul jucatorului. Practi este un test de indemanare. |
</note> | </note> | ||
- | ===== Concluzii ===== | + | Aici se poate gasi demo-ul proiectului: |
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=xoIrmtoDBAI|{{ :pm:prj2021:dbrigalda:poza_liviu.jpg?300 |}}]] | ||
- | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | ||
- | </note> | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | ===== Download ===== |
- | <note tip> | + | <note> |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | Aici se gaseste o arhiva, cu schema electrica, si codul scris de mine. |
+ | {{:pm:prj2021:dbrigalda:335cb_varia_liviu_proiect_pm.zip|}} | ||
</note> | </note> | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
+ | Tutorial LCD 16x2 cu modul I2C: | ||
- | <note> | + | - https://www.makerguides.com/character-i2c-lcd-arduino-tutorial/ |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | Testare cod: |
+ | |||
+ | - https://www.tinkercad.com/dashboard?type=circuits&collection=designs | ||
<html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |