This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:dbrigalda:text-based_rpg [2021/06/04 02:43] alexandru.rait [Rezultate Obţinute] |
pm:prj2021:dbrigalda:text-based_rpg [2021/06/04 09:05] (current) alexandru.rait [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 64: | Line 64: | ||
* LED-urile RGB sunt folosite pentru a arăta sănătatea și mana jucătorului, având culorile precizate mai sus. | * LED-urile RGB sunt folosite pentru a arăta sănătatea și mana jucătorului, având culorile precizate mai sus. | ||
* LED-urile se sting în meniuri în care ele nu au rost. De exemplu în mini-game-ul de lockpicking, unde sănătatea și mana nu contează. | * LED-urile se sting în meniuri în care ele nu au rost. De exemplu în mini-game-ul de lockpicking, unde sănătatea și mana nu contează. | ||
+ | * PIN-ul analog A4 este folosit ca seed pentru random. | ||
+ | * Cheat-uri prin litere pe serială: 'l' pentru a arăta poziția corectă la lockpicking, 'u' pentru a incrementa sănătatea și mana, 'd' pentru a decrementa sănătatea și mana. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Legarea plăcii cu ecranul: | Legarea plăcii cu ecranul: | ||
Line 73: | Line 75: | ||
{{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg2.jpg?400 |}} | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg2.jpg?400 |}} | ||
{{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg3.jpg?400 |}} | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg3.jpg?400 |}} | ||
- | [[https://www.youtube.com/watch?v=2fCfSKYeLCg]]{{ :pm:prj2021:dbrigalda:tbrpg-cover.png?200 |}} | + | [[https://www.youtube.com/watch?v=2fCfSKYeLCg|{{ :pm:prj2021:dbrigalda:tbrpg-cover.png?800 |}}]] |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Lucrând la acest proiect am realizat că trebuie să am foarte mare grijă la memorie. Au apărut foarte multe bug-uri în timpul implementări, cum ar fi pagini care nu apăreau în totalitate sau restartări ale plăcii. Foarte multe s-au datorat umplerii memoriei. Pentru a maximiza funcționalitățile și a minimaliza memoria utilizată am lucrat după următoarele reguli: | Lucrând la acest proiect am realizat că trebuie să am foarte mare grijă la memorie. Au apărut foarte multe bug-uri în timpul implementări, cum ar fi pagini care nu apăreau în totalitate sau restartări ale plăcii. Foarte multe s-au datorat umplerii memoriei. Pentru a maximiza funcționalitățile și a minimaliza memoria utilizată am lucrat după următoarele reguli: |