This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:dbrigalda:text-based_rpg [2021/06/04 00:23] alexandru.rait [Software Design] |
pm:prj2021:dbrigalda:text-based_rpg [2021/06/04 09:05] (current) alexandru.rait [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 64: | Line 64: | ||
* LED-urile RGB sunt folosite pentru a arăta sănătatea și mana jucătorului, având culorile precizate mai sus. | * LED-urile RGB sunt folosite pentru a arăta sănătatea și mana jucătorului, având culorile precizate mai sus. | ||
* LED-urile se sting în meniuri în care ele nu au rost. De exemplu în mini-game-ul de lockpicking, unde sănătatea și mana nu contează. | * LED-urile se sting în meniuri în care ele nu au rost. De exemplu în mini-game-ul de lockpicking, unde sănătatea și mana nu contează. | ||
+ | * PIN-ul analog A4 este folosit ca seed pentru random. | ||
+ | * Cheat-uri prin litere pe serială: 'l' pentru a arăta poziția corectă la lockpicking, 'u' pentru a incrementa sănătatea și mana, 'd' pentru a decrementa sănătatea și mana. | ||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Legarea plăcii cu ecranul: | Legarea plăcii cu ecranul: | ||
Line 73: | Line 75: | ||
{{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg2.jpg?400 |}} | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg2.jpg?400 |}} | ||
{{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg3.jpg?400 |}} | {{ :pm:prj2021:dbrigalda:ttrpg3.jpg?400 |}} | ||
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=2fCfSKYeLCg|{{ :pm:prj2021:dbrigalda:tbrpg-cover.png?800 |}}]] | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Lucrând la acest proiect am realizat că trebuie să am foarte mare grijă la memorie. Au apărut foarte multe bug-uri în timpul implementări, cum ar fi pagini care nu apăreau în totalitate sau restartări ale plăcii. Foarte multe s-au datorat umplerii memoriei. Pentru a maximiza funcționalitățile și a minimaliza memoria utilizată am lucrat după următoarele reguli: | Lucrând la acest proiect am realizat că trebuie să am foarte mare grijă la memorie. Au apărut foarte multe bug-uri în timpul implementări, cum ar fi pagini care nu apăreau în totalitate sau restartări ale plăcii. Foarte multe s-au datorat umplerii memoriei. Pentru a maximiza funcționalitățile și a minimaliza memoria utilizată am lucrat după următoarele reguli: | ||
Line 86: | Line 89: | ||
5) variabilele globale și câmpurile din clasele globale folosite rar pot fi înlocuite cu funcții care le recalculează pentru a nu ocupa memorie când nu sunt utilizate (de exemplu am înlocuit UI::usesLeds cu UI::UsesLeds(), care întoarce true sau false în loc să rețină valoarea) | 5) variabilele globale și câmpurile din clasele globale folosite rar pot fi înlocuite cu funcții care le recalculează pentru a nu ocupa memorie când nu sunt utilizate (de exemplu am înlocuit UI::usesLeds cu UI::UsesLeds(), care întoarce true sau false în loc să rețină valoarea) | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note> | + | **Arhivă cu sursele:** |
- | TODO | + | {{:pm:prj2021:dbrigalda:text-based_rpg.zip|}} |
- | </note> | + | |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/dbrigalda/text-based_rpg?do=revisions | https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/dbrigalda/text-based_rpg?do=revisions |