This is an old revision of the document!
Proiectul își propunea recrearea jocului Tetris pe Arduino folosind pentru afișaj un ecran LCD monocromatic cu rezoluția de 48×84 de pixeli, scopul acestuia fiind de a mă familiariza cu lucrul cu microprocesoare.
Pentru interacțiunea cu jocul, utilizatorul se va folosi de 4 butoane sau de anumite taste de pe o tastatură PS/2 conectată la Arduino. Cele 4 butoane vor avea următoarele funcții:
Va exista un potențiometru pentru controlul luminozității ecranului LCD.
Mai jos se află schema bloc a proiectului cu componentele principale:
Lista cu piesele utilizate în realizarea proiectului este următoarea:
Bibliotecile ce vor fi utilizate sunt următoarele:
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
TODO
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună .
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.