Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:tetris [2021/05/24 19:26]
andrei.stoian0307 [Rezultate obţinute]
pm:prj2021:dbrigalda:tetris [2021/05/29 16:59] (current)
andrei.stoian0307 [Download]
Line 1: Line 1:
 ====== Tetris ====== ====== Tetris ======
 +
 +===== Autor =====
 +<note tip>
 +**Autor:** [[https://​github.com/​cheez3d|Andrei Stoian]]
 +</​note>​
  
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
Line 53: Line 58:
   * https://​github.com/​PaulStoffregen/​PS2Keyboard   * https://​github.com/​PaulStoffregen/​PS2Keyboard
  
-TODO descriere cod sursă+Descriere de nivel înalt: 
 + 
 +Ceasul jocului are o frecvență de 50Hz (50 de actualizări/​cadre pe secundă). Acest ceas este derivat din Timer1 de pe chipul Atmel ATmega 328P care generează o întrerupere de timer la frecvența de 200Hz, deci odată la 4 întreruperi de timer va fi executată bucla jocului. Frecvența de 200Hz a fost aleasă pentru a convertorul ADC, întrucât citirea valorilor generate de convertorul ADC sunt executate odată cu întreruperea de timer de pe Timer1. ADC-ul citește 4 valori: luminozitatea ecranului LCD, volumul buzzer-ului și cele 2 axe ale joystick-ului. 
 + 
 +Grid-ul jocului este memorat într-un array bidimensional în care o valoare de 0 înseamnă că pe poziția asociată nu se află un bloc iar o valoare de 1 înseamnă că pe poziția asociată se află un bloc. Toate datele despre tetromino-uri (rotații, wallkick-uri etc.) sunt stocate în memoria flash și transferate în RAM când este nevoie de acestea.
  
 Mediul de dezvoltare a fost [[https://​code.visualstudio.com/​updates/​v1_55|Visual Studio Code 1.55.2]] cu [[https://​marketplace.visualstudio.com/​items?​itemName=vsciot-vscode.vscode-arduino|extensia pentru Arduino]]. Mediul de dezvoltare a fost [[https://​code.visualstudio.com/​updates/​v1_55|Visual Studio Code 1.55.2]] cu [[https://​marketplace.visualstudio.com/​items?​itemName=vsciot-vscode.vscode-arduino|extensia pentru Arduino]].
Line 68: Line 77:
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
-TODO ??? +În urma realizării proiectului am descoperit lucruri pe care nu le știam despre [[https://​tetris.wiki/​Super_Rotation_System|mecanicile jocului Tetris]].
 ===== Download ===== ===== Download =====
-  * [[https://​github.com/​cheez3d/​acs-arduino-tetris/​archive/​refs/​heads/​master.zip|Cod sursă]] +  * [[https://​github.com/​cheez3d/​acs-arduino-tetris/​archive/​refs/​heads/​master.zip|Cod sursă]] ​([[https://​github.com/​cheez3d/​acs-arduino-tetris|repository]]) 
-  * TODO resurse, ​bitmap-uri etc.+  * {{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​tetris-resources.zip|Resurse (bitmap-uri, poze etc.)}}
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 85: Line 93:
   * 16.05.2021 - am conceput un sistem de memorare a proprietăților tetromino-urilor   * 16.05.2021 - am conceput un sistem de memorare a proprietăților tetromino-urilor
   * 22.05.2021 - am terminat implementarea logicii jocului   * 22.05.2021 - am terminat implementarea logicii jocului
 +  * 24.05.2021 - am realizat videoclipul demonstrativ al proiectului
 </​note>​ </​note>​
  
pm/prj2021/dbrigalda/tetris.1621873572.txt.gz · Last modified: 2021/05/24 19:26 by andrei.stoian0307
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0