This is an old revision of the document!
Proiectul consta din crearea unui sistem de jocuri pe un ecran LCD, cu incarcare de texturi de pe un card MicroSC, sistem de sunet, si control cu butoanre si Joystick. Pe baza acestui sistem voi implementa un joc Snake, cu 3 dificultati.
Scopul este crearea unui framework simplu pentru jocuri tile-based pe Arduino si implementarea unui joc Snake ca exemplu.
Idea din spatele unui astfel de framework provine din jocurile clasice, ca exemplu Super Mario Bros. , Legend of Zelda sau Final Fantasy. In aceste jocuri, cea mai mare parte din partea grafica a jocului era compusa din tile textures, cu cateva elemente, de obicei inamici si caracterul jucatorului, care se puteau misca liber.
O sa incerc sa creez un framework cat mai general de creare a unui joc bazat pe tile-uri, de tipul jocurilor clasice de NES si SNES. Pentru crearea jocurilor, dezvoltatorul va completa un numar de functii, unele chemate in setup(), altele in loop(), de tipul initializare texturi sau next frame. Folosind acest framework, o sa scriu un joc de Snake, cu 3 nivele de dificultate: jocul simplu, in care snake poate trece pe partea cealalta a ecranului, o versiunea in care marginea ecranului e un obstacol, si o versiunea la care, pe langa margine, avem si obstacole pe restul hartii, generate aleator.