Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:snakegame [2021/06/01 18:15]
paul_eduard.melinte [Software Design]
pm:prj2021:dbrigalda:snakegame [2021/06/02 00:00] (current)
paul_eduard.melinte [Rezultate Obţinute]
Line 63: Line 63:
 Avem un vector ce retine ce tile corespunde unei anumite pozitii. Pentru a salva memorie, in loc sa avem o matrice de 16x16, avem un vector de 256 de pozitii. Salvam memorie deoarece putem retine un singur byte pentru pozitiile sarpelui, in loc de 2 coordonate. Avem un vector ce retine ce tile corespunde unei anumite pozitii. Pentru a salva memorie, in loc sa avem o matrice de 16x16, avem un vector de 256 de pozitii. Salvam memorie deoarece putem retine un singur byte pentru pozitiile sarpelui, in loc de 2 coordonate.
 Cand setam un tile nou, il randam doar daca acesta este diferit de cel deja pe ecran. Astfel limitam timpul petrecut trimitand date ecranului. Cand setam un tile nou, il randam doar daca acesta este diferit de cel deja pe ecran. Astfel limitam timpul petrecut trimitand date ecranului.
 +
 +==== Sistemul de muzica ====
 +Avem un vector ce retine notele si unul ce retine duratele. Folosim tone pentru durata corespunzatoare notei, iar dupa ce aceasta se termina, trecem la nota urmatoare.
 +
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +Link-ul la video-ul de prezentare [[https://​youtu.be/​-D_0SZnkgF4|Jocul Snake]]
  
 +Rezultatul este un ansamblu pe care se poate juca o versiune simpla a jocului Snake, cu muzica de fundal, si cu salvarea high-score-urilor in memoria EEPROM a Arduino-ului.
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 +Sunt multumit de proiectul finalizat. Am avut unele dificultati cauzate de memoria mica a Arduino Uno. De exemplu, nu am mai putut folosi texturi luate de pe cardul SD sau sa salvez un istoric al scorurilor pe card. Biblioteca de carduri SD necesita multa memorie si am avut instabilitati la rulare.
  
 +In continuare, as putea sa fac 3 modificari majore: ​
 +  * Sa adaug o sursa externa de 5V, astfel incat sistemul sa nu mai fie legat de calculator
 +  * Sa lipesc componentele pe o placa, astfel aducand sistemul la o marime mai mica si facand-ul portabil. In momentul de fata, numerele de fire este destul de mare.
 +  * Sa creez niste tile-uri mai creative, timpul de rendering al unui frame este destul de mic si as putea folosi niste functii mai complexe
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​snake_arduino_uno_st7735_melinte_paul_eduard.zip|}}
  
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
Line 74: Line 86:
   - 23/05/2021 Am updatat schema bloc si piesele necesare, am adaugat schema hardware si schema electrica. Am adaugat la bibliografie   - 23/05/2021 Am updatat schema bloc si piesele necesare, am adaugat schema hardware si schema electrica. Am adaugat la bibliografie
   - 31/05/2021 Am terminat implementarea   - 31/05/2021 Am terminat implementarea
 +  - 1/06/2021 Am finalizat documentatia
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
pm/prj2021/dbrigalda/snakegame.1622560513.txt.gz · Last modified: 2021/06/01 18:15 by paul_eduard.melinte
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0