This is an old revision of the document!
Proiectul constă în ruleta clasică, unde alegi un număr și te rogi să pice acel număr la ruletă. Cu ajutorul unui joystick și a unui buton poți sa alegi numărul pe care dorești sa pariezi. Prin apăsarea butonului se dă drumul la ruleta ce va roti un servo. La început se va roti rapid după va încetini până când se oprește pe un număr.
Scopul este de a crea o miniatură a ruletei clasice, ce se poate juca alături de prieteni.
Stăteam și mă gândeam cum poți face ruleta clasică dar automatizată (fără minge). Ruleta o să porneasca doar de la o apăsare de buton, fără ca cineva să o invârte.
Proiectul este destinat distracției sau să le iei banii colegilor din cămin.
Utilizatorul se va folosi de joystick să-și aleagă numărul pe care vrea sa parieze. După se apasă pe butonul de la joystick, iar ruleta începe să se învârtă. La apăsarea butonului, plăcuța Arduino o sa dea semnal sa pornească servo motorul care este o săgeată și va arată pe ce număr se află. În timpul în care se învârte, buzzer-ul o să facă un zgomot specific unei rulete normale (să pară cât mai realistic).
TODO
TODO
TODO
TODO
Documentația în format PDF