Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:dbrigalda:pushup_counter [2021/05/09 20:52]
eduard.tudor
pm:prj2021:dbrigalda:pushup_counter [2021/06/04 09:48] (current)
eduard.tudor [Bibliografie/Resurse]
Line 34: Line 34:
 ====== Software design ====== ====== Software design ======
  
 +    Am scris codul necesar dezvoltarii proiectului in Arduino IDE.  
 +    Pentru a comunica cu placa Arduino UNO am avut nevoie de biblioteca Wire.h.  
 +    De asemenea pentru a utiliza accelerometrul am folosit bibliotecile <​Adafruit_Sensor.h>​ si <​Adafruit_ADXL345_U.h>​. 
 +    Am folosit variabila de tip Adafruit_ADXL345_Unified accel pentru a accesa  
 +  valorile de pe axa OZ pe care le indica accelerometru pentru a detecta o schimbare a vitezei in  
 +  momentul in care se realizeaza miscarea de ridicare de la sol, astfel ajutandu-ma la numararea flotarilor.  
 +    Pentru fiecare componenta de pe placa am atribuit un nume pin-ului corespunzator:​ buttonPin, led1Pin, 
 +  led2Pin, led3Pin, led4Pin, led5Pin, buzzer. De asemenea mi-am definit cateva note muzicale reprezentate de sunete pentru buzzer la diferite frecvente.  
 +     ​Variabila count_value a fost incrementata la fiecare accelerare in sus pe axa OZ.  
 +     ​Variabila prestate a fost folosita pentru a detecta starea precedenta momentului accelerarii.  
 +     ​Variabila command, de tip string reprezinta fie un numar (care va declansa startul numaratorii si care  
 +  reprezinta targetul de flotari), fie "​restart"​ (care are rolul de a restarta numaratoarea,​ mai exact  
 +  de a stinge LED-urile si de a reseta la 0 valoarea variabilei count_value). 
 +    LED-urile si buzzer-ul au fost setate ca OUTPUT.  
 +    Pentru a monitoriza valorile aratate de accelerometru am folosit si o variabila event de tip sensors_event_t. ​
 ====== Rezultate obtinute ====== ====== Rezultate obtinute ======
  
  
 +     ​Rezultatele obtinute sunt cele dorite. Programul incepe atunci cand se introduce de pe telefonul mobil 
 +conectat prin bluetooth la placuta un numar reprezentand targetul de flotari.  
 +     La fiecare flotare efectuata se aude un sunet facut de buzzer urmand ca la final, daca toate flotarile ​   
 +au fost efectuate sa se auda un mini-cantec. De asemenea, la fiecare cincime din target se va aprinde un LED reprezentand progresul. 
 +     Un videoclip cu rezultatele finale ale proiectului se poate gasi la urmatorul link:  
 +      https://​www.youtube.com/​watch?​v=qxXCgdom7Lk&​ab_channel=EduardTudor 
 +      https://​youtu.be/​NIfdkVYjORU
 ====== Concluzii ====== ====== Concluzii ======
  
  
 +Realizarea proiectului a reprezentat o experienta noua si foarte interesanta in care s-au imbinat perfect scrierea de cod si montarea 
 +anumitor componente pe o placuta de tip Arduino UNO.
 ====== Download ====== ====== Download ======
  
  
 +{{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​proiect_pm_finalizat.txt|}}
 ====== Bibliografie/​Resurse ====== ====== Bibliografie/​Resurse ======
  
  
 Documentatia in format PDF: {{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​ocw_cs_pub_ro_courses_pm_prj2021_dbrigalda_pushup_counter.pdf|}} Documentatia in format PDF: {{:​pm:​prj2021:​dbrigalda:​ocw_cs_pub_ro_courses_pm_prj2021_dbrigalda_pushup_counter.pdf|}}
 +Am folosit documentatii si am urmarit tutoriale in special pentru componentele cu care nu am lucrat la laborator: accelerometru si modul bluetooth.
 +
 +
 +https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​dbrigalda/​pushup_counter
pm/prj2021/dbrigalda/pushup_counter.1620582763.txt.gz · Last modified: 2021/05/09 20:52 by eduard.tudor
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0