This is an old revision of the document!


Mitrica Andrei - Ioan HANGMAN

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea: trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. In mod clasic se joaca pe o foaie de hartie in doi, dar se poate juca si impotriva unui sistem automatizat, folosind dictionare din mai multe categorii. Dupa fiecare incercare, litera selectata se inlocuieste automat in interiorul cuvantului, sau in caz de esec se pierde una din sansele de castig. In cazul imprementarii realizate, daca se completeaza personajul, te spanzura

Descriere generală

Schema Bloc

In figura de mai jos este prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:

Componentele utilizate pentru implementarea proiectului sunt urmatoarele:

  Placa de baza ce contine microcontroller-ul Atmega16.
  Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor.
  Keypad cu 16 taste utilizat pentru primirea de input de la utilizator (literele considerate a face parte din cuvantul ghicit sau anumite optiuni corespunzatoare meniului).
  

Hardware Design

Componentele hardware utilizate sunt urmatoarele: *Placa de baza

*Card SD

*Programator USB

*Display LCD *Rezistenta 2,2K pentru conectarea pinului de contrast al LCD-ului la GND

*Keypad cu 16 caractere

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export în PDF: Adăugați următorul parametru la URL-ul paginii astfel: <URL>?do=export_pdf

pm/prj2021/dbrigalda/hangman.1619864947.txt.gz · Last modified: 2021/05/01 13:29 by andrei_ioan.mitrica
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0