This is an old revision of the document!
Mitrica Andrei - Ioan HANGMAN
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru: Toata lumea cunoaste jocul spanzuratoarea: trebuie sa ghicesti un cuvant sau mai multe prin incercari succesive de litere. In mod clasic se joaca pe o foaie de hartie in doi, dar se poate juca si impotriva unui sistem automatizat, folosind dictionare din mai multe categorii. Dupa fiecare incercare, litera selectata se inlocuieste automat in interiorul cuvantului, sau in caz de esec se pierde una din sansele de castig. In cazul imprementarii realizate, daca se completeaza personajul, te spanzura
In figura de mai jos este prezentata schema bloc cu toate modulele continute in proiect:
Componentele utilizate pentru implementarea proiectului sunt urmatoarele:
Placa de baza ce contine microcontroller-ul Atmega16. Display LCD utilizat pentru afisarea de mesaje utilizatorilor. Keypad cu 16 taste utilizat pentru primirea de input de la utilizator (literele considerate a face parte din cuvantul ghicit sau anumite optiuni corespunzatoare meniului).
Componentele hardware utilizate sunt urmatoarele: *Placa de baza
*Card SD
*Programator USB
*Display LCD *Rezistenta 2,2K pentru conectarea pinului de contrast al LCD-ului la GND
*Keypad cu 16 caractere