This is an old revision of the document!
Proiectez un joc de tipul endless runner folosind o matrice de leduri 8×8. Jocul va avea colectabile, obstacole, un LCD pe care sa apara scorul, un buzzer care sa anunte cand am colectat ceva . Proiectul este un joc distractiv, care impresioneaza prin simplitatea graficii sale si prin efectele sonore de exceptie. Ideal pentru a fi jucat de unul singur, dar si pentru a-ti provoca prietenii sa-ti depaseasca recordul. Mi s-a parut ca matricea 8×8 de leduri are potential si am vrut sa o pun in valoarea intr-un stil propriu.
Placuta updateaza matricea periodic:
-face obstacolele si colectabilele sa se apropie cu cate un pixel
-in functie de inputul primit de la jotstick misca sau nu jucatorul
-genereaza noi obstacole si colectabile periodic
Placuta afiseaza pe LCD scorul curent.
Placuta verifica coliziunile si actioneaza in consecinta:
-cand colectam un colectabil activam buzzerul pentru o scurta perioada si updatam scorul de pe LCD
-cand lovim un obstacol activam buzzerul pentru o perioada mai lunga, afisam pe LCD “Game over” si restartam jocul
Cand incepe jocul, pe matricea de leduri este afisat mesajul “GO” din pixeli.
Jocul poate fi restartat apasand butonul de pe placuta.
-Nume- | -Numar piese- |
Arduino Uno R3 | 1 |
Joystick | 1 |
Matrice leduri 8×8 | 1 |
Buzzer | 1 |
LCD | 1 |
Breadboard | 1 |
Placuta Arduino face toate calculele.
Joystickul este sursa de input pe care o folosim pentru a controla caracterul nostru.
Pe matricea de Leduri este afisata harta in timp real, updatandu-se periodic, pentru fiecare schimbare.
Buzzerul este o componenta de output care semnaleaza sonor evenimente din joc.
Breadbordul faciliteaza crearea circuitului.