This is an old revision of the document!


Endless runner w matrix

Autor

Introducere

Proiectez un joc de tipul endless runner folosind o matrice de leduri 8×8. Jocul va avea colectabile, obstacole, un LCD pe care sa apara scorul, un buzzer care sa anunte cand am colectat ceva . Proiectul este un joc distractiv, care impresioneaza prin simplitatea graficii sale si prin efectele sonore de exceptie. Ideal pentru a fi jucat de unul singur, dar si pentru a-ti provoca prietenii sa-ti depaseasca recordul. Mi s-a parut ca matricea 8×8 de leduri are potential si am vrut sa o pun in valoarea intr-un stil propriu.

Descriere generală


Placuta updateaza matricea periodic:
-face obstacolele si colectabilele sa se apropie cu cate un pixel
-in functie de inputul primit de la jotstick misca sau nu jucatorul
-genereaza noi obstacole si colectabile periodic

Placuta afiseaza pe LCD scorul curent.

Placuta verifica coliziunile si actioneaza in consecinta:
-cand colectam un colectabil activam buzzerul pentru o scurta perioada si updatam scorul de pe LCD
-cand lovim un obstacol activam buzzerul pentru o perioada mai lunga, afisam pe LCD “Game over” si restartam jocul

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese

-Nume- -Numar piese-
Arduino Uno R3 1
Joystick 1
Matrice leduri 8×8 1
Buzzer 1
LED-uri 2
Butoane 2
LCD 1
Breadboard 1

Software Design

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/dbrigalda/endlessrunnermatrix.1622060712.txt.gz · Last modified: 2021/05/26 23:25 by rares.popescu0807
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0