This is an old revision of the document!
Proiectez un joc de tipul endless runner folosind o matrice de leduri 8×8. Jocul va avea colectabile, obstacole, un LCD pe care sa apara scorul, un buzzer care sa anunte cand am colectat ceva . Proiectul este un joc distractiv, care impresioneaza prin simplitatea graficii sale si prin efectele sonore de exceptie. Ideal pentru a fi jucat de unul singur, dar si pentru a-ti provoca prietenii sa-ti depaseasca recordul. Mi s-a parut ca matricea 8×8 de leduri are potential si am vrut sa o pun in valoarea intr-un stil propriu.
Placuta updateaza matricea periodic: -face obstacolele si colectabilele sa se apropie cu cate un pixel -in functie de inputul primit de la jotstick misca sau nu jucatorul -genereaza noi obstacole si colectabile periodic
Placuta afiseaza pe LCD scorul curent.
Placuta verifica coliziunile si actioneaza in consecinta: -cand colectam un colectabil activam buzzerul pentru o scurta perioada si updatam scorul de pe LCD -cand lovim un obstacol activam buzzerul pentru o perioada mai lunga, afisam pe LCD “Game over” si restartam jocul
-Nume- | -Numar piese- |
Arduino Uno R3 | 1 |
Joystick | 1 |
Matrice leduri 8×8 | 1 |
Buzzer | 1 |
LED-uri | 2 |
Butoane | 2 |
LCD | 1 |
Breadboard | 1 |