Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:cghenea:70 [2021/05/23 18:52]
stefan.hoisan
pm:prj2021:cghenea:70 [2021/05/26 19:27] (current)
stefan.hoisan
Line 39: Line 39:
   #include "​Arduino_FreeRTOS.h"​   #include "​Arduino_FreeRTOS.h"​
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
-Am obtinut ​varianta a jocului Snake in care scopul jucatorului este sa stranga cat mai multe puncte in timp ce incearca sa nu atinga peretii tabelei de joc sau obstacolele. Punctele sunt oferite la fiecare actualizare a frame-ului, dar si la colectarea de mancare. Tipurile de mancare sunt urmatoarele:​ mancarea verde dubleaza viteza de miscare pentru 2 secunde (timp in care si scorul este dublat), mancarea galbena adauga o viata bonus, iar mancarea maro este cea normala.+Am obtinut ​varianta a jocului Snake in care scopul jucatorului este sa stranga cat mai multe puncte in timp ce incearca sa nu atinga peretii tabelei de joc sau obstacolele. Punctele sunt oferite la fiecare actualizare a frame-ului, dar si la colectarea de mancare. Tipurile de mancare sunt urmatoarele:​ mancarea verde dubleaza viteza de miscare pentru 2 secunde (timp in care si scorul este dublat), mancarea galbena adauga o viata bonus, iar mancarea maro este cea normala. 
 + 
 +{{:​pm:​prj2021:​cghenea:​snakepowerups_1_.jpeg?​400|}} 
 +{{:​pm:​prj2021:​cghenea:​snakepowerups_7_.jpeg?​400|}} 
 +{{:​pm:​prj2021:​cghenea:​snakepowerups_2_.jpeg?​300|}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 Personal, tot proiectul in sine a fost o adevarata provocare, partea cea mai grea fiind asamblarea hardware. Am intampinat probleme la legatura dintre LCD si Arduino printr-un translator de nivel logic si am renuntat ulterior la aceasta abordare pentru a folosi rezistentele.\\ ​ Personal, tot proiectul in sine a fost o adevarata provocare, partea cea mai grea fiind asamblarea hardware. Am intampinat probleme la legatura dintre LCD si Arduino printr-un translator de nivel logic si am renuntat ulterior la aceasta abordare pentru a folosi rezistentele.\\ ​
 In final, pot spune ca a meritat. Satisfactia completarii proiectului,​ dar si experienta unica de a lucra cu o placa Arduino mi-au adus un mare plus. In final, pot spune ca a meritat. Satisfactia completarii proiectului,​ dar si experienta unica de a lucra cu o placa Arduino mi-au adus un mare plus.
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2021:​cghenea:​snake_powerups.zip|}}
 +===== Jurnal =====
 +  * 24.04 - alegerea temei de proiect
 +  * 25.04 - realizarea paginii proiectului
 +  * 27.04 - strangerea tuturor componenetelor
 +  * 15.05 - terminarea asamblarii hardware
 +  * 18.05 - realizarea unei variante a jocului, dar fara obstacole, powerups, vieti
 +  * 22.05 - definitivarea jocului
 +  * 23.05 - definitivarea paginii proiectului
 ===== Bibliografie/​Resurse===== ===== Bibliografie/​Resurse=====
 +[[https://​fritzing.org/​|Fritzing]] 
 +[[https://​github.com/​adafruit/​Adafruit_ILI9341|Adafruit_ILI9341]] 
 +[[https://​github.com/​adafruit/​Adafruit-GFX-Library|Adafruit-GFX]] 
 +[[https://​drive.google.com/​file/​d/​1jh8DkvOspJ7oyA_hPoRxqsp9t-BCR3zK/​view?​usp=sharing|Link Demo]] 
 +[[https://​www.youtube.com/​watch?​v=beyDkTBhpgs&​t=147s|Tutorial schema electrica]] 
 +[[https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​cghenea/​70?​do=export_pdf|Pagina PDF]]
pm/prj2021/cghenea/70.1621785156.txt.gz · Last modified: 2021/05/23 18:52 by stefan.hoisan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0