This is an old revision of the document!


Useless Box

Introducere

Proiectul reprezinta o implementare simpla a unui Useless Box, o jucarie simpla unde la comutarea unui switch un mecanism este declansat si un brat iese din cutie pentru a comuta din nou switchul. Acesta sunt comercializate si au devenit populare in ultima vreme. Multe variante ale acestora sunt disponibile, unde dispozitivile fac alte lucruri pe langa apasarea butonului sau sunt infrumusetate pentru a semana mai mult cu o jucarie. Eu am ales sa implementez o varianta de baza.

Descriere generala

Dispozitivul este format dintr-un switch cu 2 randuri si 3 pozitii si 2 servomotoare. La apasarea butonului este declasat dispozitivul care actioneaza servomotoarele pe rand. Prima data este actionat un servomotor care are rolul de a ridica capacul cutiei. Apoi este actionat un alt servomotor care are rolul de a comuta switchul in pozitia off. Cele 2 servomotoare au atasate un brat din aluminiu pentru avea suficienta putere sa le miste. Servomotoarele sunt mici(folosite mai mult la jucarii) si nu au putere sa miste lucruri prea grele. Dupa ce servomotarele isi termina rotatia stabilita prin program se intorc la starea initiala pana cand butonul este din nou apasat.

Schema bloc

Componente

  • Arduino UNO R3
  • Switch - 2 row 3 pos
  • Servomotor x2
  • Fire
  • Baterie 9V
  • breadboard

Hardware Design

Software Design

Rezultate obtinute

  • TBD

Concluzii

  • TBD

Download

  • TBD

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/avaduva/useless_box.1622729400.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 17:10 by alexandru.vasilescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0