Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:avaduva:tic-tac-toe [2021/05/31 15:25]
dragos.cristache
pm:prj2021:avaduva:tic-tac-toe [2021/05/31 16:00] (current)
dragos.cristache [Bibliografie/Resurse]
Line 1: Line 1:
 ====== TIC TAC TOE ====== ====== TIC TAC TOE ======
-//Autor : Dragos Cristache// ​+//Autor : Dragos Cristache ​- 333CC// 
 ===== Introducere ===== ===== Introducere =====
 Acest proiect va implementa tic tac toe intr-un mod interactiv, jucatorii fiind implicati fizic pentru a realiza mutarile dorite. Acest proiect va implementa tic tac toe intr-un mod interactiv, jucatorii fiind implicati fizic pentru a realiza mutarile dorite.
Line 23: Line 23:
 ===== Schema electrica ===== ===== Schema electrica =====
 {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​schema-electrica-pm-tictactoe.jpg?​200|}} {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​schema-electrica-pm-tictactoe.jpg?​200|}}
- 
 ===== Software design ===== ===== Software design =====
 Pentru afisajul jocului pe lcd am folosit biblioteca u8glib. Pentru afisajul jocului pe lcd am folosit biblioteca u8glib.
 +
 link->​[[https://​www.arduino.cc/​reference/​en/​libraries/​u8glib/​]] link->​[[https://​www.arduino.cc/​reference/​en/​libraries/​u8glib/​]]
 +
 Pentru determinarea pozitiei mutarii jucatorilor am folosit senzori ultrasonic. In functie de distanta fata de senzor am setat 3 praguri care reprezinta limitele pentru cele 3 patratele din coloana respectiva. Pentru determinarea pozitiei mutarii jucatorilor am folosit senzori ultrasonic. In functie de distanta fata de senzor am setat 3 praguri care reprezinta limitele pentru cele 3 patratele din coloana respectiva.
 Distanta am calculat-o folosind formula fizica : v(m/s) = d(m) / t(s). Distanta am calculat-o folosind formula fizica : v(m/s) = d(m) / t(s).
Line 37: Line 38:
 ===== Rezultat ===== ===== Rezultat =====
 {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​pm-tictactoe-final.jpeg?​200|}} {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​pm-tictactoe-final.jpeg?​200|}}
 +
 +Dupa cum se poate observa si in schema electrica am respectat aceleasi porturi si in implementarea propriu-zisa.
 +Pentru a evita intercalarea undelor celor 3 senzori ii pornesc secvential pentru a calcula distantele fata de mutarea jucatorilor si de asemenea am incercat sa creez si o mica distantare prin cele 2 foi de carton puse vertical pentru a asigura receptia mutarii corecte in cazul in care jucatorul se va plimba cu mana prin fata mai multor senzori.
 +Fiecare senzor foloseste 4 pini: vcc,​gnd,​trig,​echo. Ultimii 2 se folosesc pentru a genera si a recepta undele pentru calculul distantei. Acestia se vor conecta la placuta pe un pin digital si unul digital pwm. Astfel cei 3 senzori vor folosi 6 pini de pe placuta. LCD-ul este conectat precum in schema electrica folosind 8 pini dintre care 1 vcc(5v), 1 vcc(3.3v, 1 gnd, 1psb(conectat la gnd), 3 pini conectati la placuta(13,​11,​10). ​
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 1.{{:​pm:​prj2021:​avaduva:​tic_tac_toe_cs_open_courseware_.pdf}} 1.{{:​pm:​prj2021:​avaduva:​tic_tac_toe_cs_open_courseware_.pdf}}
  
-2.Demo Video + cod -> {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​pm-1-tictactoe.zip|}}+2.[[https://​www.arduino.cc/​reference/​en/​libraries/​u8glib/​]] 
 + 
 +3.[[https://​howtomechatronics.com/​tutorials/​arduino/​ultrasonic-sensor-hc-sr04/​]] 
 + 
 +4.Demo Video + cod -> {{:​pm:​prj2021:​avaduva:​pm-1-tictactoe.zip|}} 
 + 
 +5.{{:​pm:​prj2021:​avaduva:​tic_tac_toe_final_.pdf|}}
pm/prj2021/avaduva/tic-tac-toe.1622463933.txt.gz · Last modified: 2021/05/31 15:25 by dragos.cristache
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0