This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:avaduva:pong [2021/06/02 03:22] george.ionescu1202 [Schema Electrică] |
pm:prj2021:avaduva:pong [2021/06/02 10:41] (current) george.ionescu1202 [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 4: | Line 4: | ||
===== Introducere ===== | ===== Introducere ===== | ||
- | Scopul proiectului este implementarea jocului Pong folosind un ecran OLED și butoane care reprezintă schimbarea poziției paletelor pe ecran. Se poate juca în mod endless sau temporizat, în cazul celui din urmă afișându-se cine a câștigat la final. | + | Scopul proiectului este implementarea jocului Pong folosind un ecran LCD și butoane care reprezintă schimbarea poziției paletelor pe ecran. Se poate juca în mod endless sau temporizat, în cazul celui din urmă afișându-se cine a câștigat la final. |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Line 16: | Line 16: | ||
* Breadboard | * Breadboard | ||
* Buzzer | * Buzzer | ||
- | * Ecran OLED | + | * Ecran LCD |
* Butoane | * Butoane | ||
* Fire | * Fire | ||
==== Schema Bloc ==== | ==== Schema Bloc ==== | ||
- | {{:pm:prj2021:avaduva:pong.png?300|}} | + | {{:pm:prj2021:avaduva:bloc.png?300|}} |
==== Schema Electrică ===== | ==== Schema Electrică ===== | ||
Line 35: | Line 35: | ||
Modul "temporizat" de fapt așteapă ca un jucător să atingă un anumit scor, după declară un câștigător. | Modul "temporizat" de fapt așteapă ca un jucător să atingă un anumit scor, după declară un câștigător. | ||
+ | La finalul jocului, buzzer-ul va emite un sunet. | ||
+ | ==== Funcții utilizate ==== | ||
+ | * buttonWait - pentru a selecta modul de joc | ||
+ | * drawCourt - desenează chenarul alb al jocului | ||
+ | * setup - inițializări și splash screen-ul | ||
+ | * loop - jocul în sine -> mișcări și coliziuni, posibilitatea de a pune pauză | ||
+ | * gameOver - afișează câștigătorul | ||
+ | * showScore - afișează scorul când o minge este ratată | ||
+ | * pause - pune pauză | ||
+ | |||
+ | ===== Rezultate obținute ===== | ||
+ | |||
+ | Link demo: [[https://www.icloud.com/sharedalbum/#B0hJtdOXmPSqd43]] | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:splash.jpg?200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:game.jpg?200|}} | ||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:done.jpg?200|}} | ||
+ | |||
+ | ===== Concluzii ===== | ||
+ | |||
+ | ==== Download ==== | ||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:333cc_george-valentin_ionescu_resurse.zip|}} | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2021:avaduva:pong_-_doc.pdf|}} | ||
+ | |||
+ | ==== Bibliografie/Resurse ==== | ||
+ | [[https://github.com/adafruit/Adafruit-GFX-Library]] | ||
+ | |||
+ | [[https://github.com/adafruit/Adafruit-ST7735-Library/]] | ||
+ | |||
+ | [[https://www.instructables.com/Interfacing-Buzzer-to-Arduino/]] | ||
+ | |||
+ | [[https://arduino.stackexchange.com/questions/15844/pause-code-untill-a-button-is-pressed]] | ||
+ | |||
+ | [[https://www.youtube.com/watch?v=ZRL0GUqebFs&t=5s]] |