This is an old revision of the document!


Nim

Autor: Stefan Popovici

Introducere

Proiectul isi propune sa le ofere utilizatorilor posibilitatea de a juca jocul Nim, atat single player (jucator vs computer) cat si multiplayer (doi jucatori joaca unul impotriva celuilalt). Acesta este un joc simplu, care presupune existenta unor gramezi de obiecte din care jucatorii extrag, pe rand, unul sau mai multe obiecte la fiecare mutare, insa doar dintr-o singura gramada la un moment dat. Jucatorul care extrage ultimul pierde. Varianta implementata este cea cu trei gramezi de obiecte, cantitatile fiind generate aleatoriu (valori intre 1 si 50 inclusiv).

Descriere generala

Initial, se va alege modul de joc (single player/multiplayer). Se genereaza aleatoriu numarul de obiecte din fiecare dintre cele 3 seturi si se alege (tot aleatoriu) jucatorul care va face prima mutare. Pe ecran vor fi afisate numarul de obiecte ramase in fiecare set si alte informatii. Jucatorii pot sa foloseasca butoanele pentru a selecta setul din care vor sa extraga obiecte si un potentiometru pentru a stabili cantitatea de extras. Atunci cand au fost extrase toate obiectele din fiecare set, jucatorul care a efectuat ultima mutare pierde, celalalt fiind castigator, moment evidentiat printr-un sunet emis de buzzer.

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese:

  • Arduino UNO R3
  • LCD 16×2
  • butoane
  • potentiometru
  • buzzer
  • fire
  • rezistoare
  • breadboard

Software Design

Concluzii

Download

Jurnal

  • descriere + schema bloc: 30 aprilie 2021

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/avaduva/nim.1622029127.txt.gz · Last modified: 2021/05/26 14:38 by stefan.popovici
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0