This is an old revision of the document!
Proiectul va implementa jocul Minesweeper pe o matrice de LED-uri. Initial, toate LED-urile sunt stinse, in afara de unul alb care indica pozitia curenta a jucatorului. Jucatorul se poate muta in cele 4 directii folosind butoane, si poate selecta un anumit LED pentru inspectare. Daca LED-ul se aprinde verde, inseamna ca nu exista o bomba pe acea pozitie, insa poate declansa aprinderea cu galben a LED-urilor din jurul sau daca ele sunt posibile bombe (daca se afla la mai putin de 2 pozitii de o bomba). Daca jucatorul selecteaza o casuta pe care se afla o bomba, LED-ul respectiv va lumina rosu.
Schema electrica poate fi vizualizata si aici, folosind Tinkercad.
Componentele folosite sunt:
Componenta | Cantitate | Alimentare |
---|---|---|
Arduino UNO | 1 | 5V |
Matrice 8x8 de LED-uri | 1 | 5V |
BreadBoard | 1 | |
Butoane | 5 | |
Fire de legatura tata-tata | 16 |
22.04.2021 - Comandarea primului set de piese (Arduino, butoane, fire)
26.04.2021 - Comandarea celui de-al doilea set de piese (matrice de LED-uri, butoane aditionale)
27.04.2021 - Comandarea pieselor finale (breadboard)
03.05.2021 - Testarea pieselor individual
05.05.2021 - Familiarizarea cu bibliotecile necesare implementarii software a proiectului; testarea diferitelor comenzi pe matricea de LED-uri
07.05.2021 - Implementarea completa a cursorului pe matricea de LED-uri (miscare, select, coduri de culoare)
15.05.2021 - Implementarea logicii matricii de bombe (randomizarea bombelor, win/lose action, try again)
25.05.2021 - Retusuri finale; completare documentatie