This is an old revision of the document!


Minesweeper

Autor: Ana-Maria Radu

Introducere

Proiectul va implementa jocul Minesweeper pe o matrice de LED-uri. Initial, toate LED-urile sunt stinse, in afara de unul alb care indica pozitia curenta a jucatorului. Jucatorul se poate muta in cele 4 directii folosind butoane, si poate selecta un anumit LED pentru inspectare. Daca LED-ul se aprinde verde, inseamna ca nu exista o bomba pe acea pozitie, insa poate declansa aprinderea cu galben a LED-urilor din jurul sau daca ele sunt posibile bombe (daca se afla la mai putin de 2 pozitii de o bomba). Daca jucatorul selecteaza o casuta pe care se afla o bomba, LED-ul respectiv va lumina rosu.

Hardware Design

Schema electrica poate fi vizualizata si aici, folosind Tinkercad.

Componentele folosite sunt:

Componenta Cantitate Alimentare
Arduino UNO 15V
Matrice 8x8 de LED-uri15V
BreadBoard1
Butoane5
Fire de legatura tata-tata16

Software Design

Rezultate

Concluzii

Download

Jurnal

22.04.2021 - Comandarea primului set de piese (Arduino, butoane, fire)
26.04.2021 - Comandarea celui de-al doilea set de piese (matrice de LED-uri, butoane aditionale)
27.04.2021 - Comandarea pieselor finale (breadboard)
03.05.2021 - Testarea pieselor individual
05.05.2021 - Familiarizarea cu bibliotecile necesare implementarii software a proiectului; testarea diferitelor comenzi pe matricea de LED-uri
07.05.2021 - Implementarea completa a cursorului pe matricea de LED-uri (miscare, select, coduri de culoare)
15.05.2021 - Implementarea logicii matricii de bombe (randomizarea bombelor, win/lose action, try again)
25.05.2021 - Retusuri finale; completare documentatie

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/avaduva/minesweeper.1622010524.txt.gz · Last modified: 2021/05/26 09:28 by ana_maria.radu0306
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0