This is an old revision of the document!
Proiectul va implementa jocul Minesweeper pe o matrice de LED-uri. Initial, toate LED-urile sunt stinse, in afara de unul alb care indica pozitia curenta a jucatorului. Jucatorul se poate muta in cele 4 directii folosind butoane, si poate selecta un anumit LED pentru inspectare. Daca LED-ul se aprinde verde, inseamna ca nu exista o bomba pe acea pozitie, insa poate declansa aprinderea cu galben a LED-urilor din jurul sau daca ele sunt posibile bombe (daca se afla la mai putin de 2 pozitii de o bomba). Daca jucatorul selecteaza o casuta pe care se afla o bomba, LED-ul respectiv va lumina rosu.
Schema electrica poate fi vizualizata si aici, folosind Tinkercad.
Componentele folosite sunt:
| Componenta | Cantitate | Alimentare |
|---|---|---|
| Arduino UNO | 1 | 5V |
| Matrice 8x8 de LED-uri | 1 | 5V |
| BreadBoard | 1 | |
| Butoane | 5 | |
| Fire de legatura tata-tata | 16 |