This is an old revision of the document!


Memory Game

Autor: Zarioiu Andreea

Introducere

Proiectul consta intr-un un joc pe mobil in care trebuie sa memorezi secvente de culori generate pe o aplicatie Android si sa le reproduci folosind butoanele de pe breadboard asociate cu leduri de diferite culori. Aplicatia retine scorul si creste treptat nivelul de dificultate.

Descriere generală

Jocul incepe prin a genera prima secventa de culori, aceasta ramane pe ecranul aplicatiei Android cateva secunde dupa care dispare. Din acest moment utilizatorul are o limita de timp in care trebuie sa o reproduca apasand butoanele din dreptul ledurilor culorilor respective. Cand se termina timpul si utilizatorul e gata de sa inceapa sa introduca culorile, apasa pe butonul “Ready”. Culorile introduse apar pe telefon in timp real, la apasarea butoanelor de pe breadboard. La apasarea butonului gresit buzzerul produce o melodie de fail si jocul se opreste. Daca introduce corect culorile scorul creste si trece la nivelul urmator altfel, jocul se termina. In aplicatie sunt afisate culorile si scorul jucatorului.

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese
  • Arduino UNO
  • Modul bluetooth HC-05
  • Breadboard
  • Leduri
  • Rezistente
  • Fire mama-tata
  • Butoane
  • Mufa baterie 9V
  • Baterie 9V
  • Buzzer
Schema electrica

Software Design

Am folosit Android Studio pentru a dezvolta aplicatia ce comunica cu placuta Arduino. La deschiderea aplicatiei se realizeaza un socket intre telefon si modulul HC-05 prin identificarea acestuia cu adresa MAC. La apasarea butonului “Start” se genereaza o secventa de culori si se porneste un Timer. La terminarea timpului culorile se sterg iar la apasarea butonului “Ready” se asteapta input de la modulul HC-05. Dupa fiecarea culoare trimisa se verifica daca este corecta iar daca nu este se trimite un mesaj de eroare la placuta si se porneste buzzerul.

Pentru codul incarcat pe placuta m-am folosit de IDE-ul dedicat Arduino si de interfata seriala.

Rezultate Obţinute

In urmatoarele poze se poate vedea topologia hardware a proiectului: breadboardul avand fiecare buton asociat cu un led de culoare diferita si buzzerul pentru alertele de la aplicatie. Placuta este alimentata la o baterie de 9V.

memory_game_breadboard.jpeg

memory_game_breadboard2.jpeg

Interfata este realizata printr-o aplicatie Android Studio. Prima poza reprezinta fereastra de start a aplicatiei, a doua cea dupa apasarea butonului de “Start” ce genereaza culorile iar ultima estela introducerea unei culori gresite.

memory_game_app_first_window.jpeg memory_game_colors_generated.jpeg memory_game_game_lost.jpeg

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/avaduva/memorygame.1621436929.txt.gz · Last modified: 2021/05/19 18:08 by andreea.zarioiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0