This is an old revision of the document!
Autor: Andrei-Alexandru Jelea
Proiectul consta in crearea unui joc in care scopul este evitarea obstacolelor prin salt pentru obtinerea unui punctaj cat mai mare. Interactiunea jucatorului are loc prin intermediul unui buton, iar reprezentarea jocului se face cu ajutorul unui ecran LCD.
Jucatorul trebuie sa sara peste diversele obstacole ce vor aparea din fata si va primi puncte pentru fiecare obstacol evitat. Pe masura ce acesta inainteaza, obstacolele vin din ce in ce mai repede. Jocul se termina cand jucatorul obtine 1000 de puncte.
Descriere software:
Actiunea jocului are loc doar pe primele 2 linii si primele 16 coloane ale LCD-ului. Jucatorul se va afla mereu pe coloana 1 si pe liniile 1 sau 2(daca alearga este pe linia 2, iar daca se afla in saritura este pe linia 1). La un moment de timp, fiecare bloc(care are 5×8 = 40 biti) din cele 2 x 16 = 32 va avea o configuratie anume din urmatoarele:
Inregistrarile tuturor configuratiilor se realizeaza prin functia createChar, din biblioteca LiquidCrystal.h, care asociaza un index fiecarei cofiguratii de 5×8 biti si astfel, afisarea se va face cu functia print, folosind ca argument doar indexul respectiv. Functiile folosite sunt: