This is an old revision of the document!
Autor: Bistriceanu Marinela Adelina
Grupa: 333-CC
Prezentarea pe scurt a proiectului:
Implementarea jocului Flappy Bird cu afisaj pe un ecran LCD folosind un buton care controleaza miscarile pasarii. + buzzer pentru redare audio La terminarea jocului, va fi emis un sunet.
Listă de piese * Arduino Uno * LCD 2004 cu I2C integrat * Breadboard * 1 buton * Buzzer * Fire mama-tata, tata-tata * Cablu A-B pentru conectarea placutei la laptop
Conectare lcd la placa GND→GND VCC→ VCC SDA→A4 SCL→A5 Conectare buton 2 fire, unul la GND si unul la pinul 2 de pe placa
* Proiectul a fost realizat folosind ca unic mediu de dezvoltare Arduino IDE, iar sursa se regaseste in pagina. * Pentru a putea manipula ecranul lcd am folosit biblioteca LiquidCrystal_I2C.h. * Am facut totul in interiorul loop-ului si a setup-ului. Am doar o functie care se apeleaza la apasarea butonului (intrerupere exterioara). * Obstacolele le-am creat prin printarea pe lcd a caracterului ‘X’ de-a lungul axei Y, lasand doar un loc pentru a putea trece Flappy Bird-ul. * Pentru crearea Flappy-ului, cat si a monedei, am activat acele pozitii din pixel pentru a reda ‘imaginea’ vruta.
* Desi la inceput am fost putin sceptica in legatura cu acest proiect, intrucat partea de hardware nu a fost niciodata punctul meu forte, am ajuns sa lucrez la el de placere. * Am putut sa pun in practica unele cunostinte obtinute la Proiectarea cu microprocesoare dar si sa imi amintesc cateva notiuni din Electronică digitală. * In final a fost una din putinele teme la care am avut posibilitatea sa fiu creativa, fiind constransa doar de alegerile componentelor si cred ca singura tema unde am putut sa facem ceva fizic.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
25 aprilie 2021:
23 - 25 mai 2021:
27 mai 2021:
2 iunie 2021: