This is an old revision of the document!


Joc Flappy Bird

Autor: Bistriceanu Marinela Adelina

Grupa: 333-CC

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului:

Implementarea jocului Flappy Bird cu afisaj pe un ecran LCD folosind un buton care controleaza miscarile pasarii. + buzzer pentru redare audio La terminarea jocului, va fi emis un sunet.

Descriere generală

SCHEMA BLOC

SHEMA ELECTRICA

Hardware Design

 Listă de piese
 
 * Arduino Uno 
 * LCD 2004 cu I2C integrat 
 * Breadboard 
 * 1 buton 
 * Buzzer
 * Fire mama-tata, tata-tata 
 * Cablu A-B pentru conectarea placutei la laptop

Conectare lcd la placa GND→GND VCC→ VCC SDA→A4 SCL→A5 Conectare buton 2 fire, unul la GND si unul la pinul 2 de pe placa

Software Design

* Proiectul a fost realizat folosind ca unic mediu de dezvoltare Arduino IDE, iar sursa se regaseste in pagina. * Pentru a putea manipula ecranul lcd am folosit biblioteca LiquidCrystal_I2C.h. * Am facut totul in interiorul loop-ului si a setup-ului. Am doar o functie care se apeleaza la apasarea butonului (intrerupere exterioara). * Obstacolele le-am creat prin printarea pe lcd a caracterului ‘X’ de-a lungul axei Y, lasand doar un loc pentru a putea trece Flappy Bird-ul. * Pentru crearea Flappy-ului, cat si a monedei, am activat acele pozitii din pixel pentru a reda ‘imaginea’ vruta.

Rezultate Obţinute

Concluzii

* Desi la inceput am fost putin sceptica in legatura cu acest proiect, intrucat partea de hardware nu a fost niciodata punctul meu forte, am ajuns sa lucrez la el de placere. * Am putut sa pun in practica unele cunostinte obtinute la Proiectarea cu microprocesoare dar si sa imi amintesc cateva notiuni din Electronică digitală. * In final a fost una din putinele teme la care am avut posibilitatea sa fiu creativa, fiind constransa doar de alegerile componentelor si cred ca singura tema unde am putut sa facem ceva fizic.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

25 aprilie 2021: * alegere tema proiect * scriere introducere * descriere generala (impreuna cu schema bloc) * completarea listei cu componentele hardware 23 - 25 mai 2021: * scrierea codului * testarea si repararea eventualelor erori 27 mai 2021: * construire schema electrice 2 iunie 2021: * descriere software design * completare rezultate obtinute * concluzii

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/avaduva/flappybird.1622643950.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 17:25 by mbistriceanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0