Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:apredescu:tower-stack [2021/06/01 23:16]
bianca_ana.rusu [Demo]
pm:prj2021:apredescu:tower-stack [2021/06/02 20:39] (current)
bianca_ana.rusu [Download]
Line 13: Line 13:
 Piesele vin de sus, iar poziția lor poate fi controlată folosind un accelerometru. Piesele încep să cadă după ce jucătorul apasă pe un buton. Piesele vin de sus, iar poziția lor poate fi controlată folosind un accelerometru. Piesele încep să cadă după ce jucătorul apasă pe un buton.
  
-Un buzzer va fi folosit pentru a semnala că piesa curentă nu a fost așezată pe turn.+Un buzzer va fi folosit pentru a semnala că piesa curentă nu a fost așezată ​corespunzător ​pe turn.
  
 ==== Schemă bloc ==== ==== Schemă bloc ====
Line 44: Line 44:
  
 Accelerometrul comunică folosind I2C, însă display-ul folosea pin-ul A4(SDA) pentru LCD_RST. A trebuit să reconfigurez LCD-ul să folosească pin-ul 13 în loc de A4. Accelerometrul comunică folosind I2C, însă display-ul folosea pin-ul A4(SDA) pentru LCD_RST. A trebuit să reconfigurez LCD-ul să folosească pin-ul 13 în loc de A4.
-Pentru a reține blocurile am folosit o structura ​și mai apoi blocurile construite le-am păstrat într-un vector. Blocurilor li se asociază o culoare random. Am implementat și funcționalitate de scor și de game over.+Pentru a reține blocurile am folosit o structură ​și mai apoi blocurile construite le-am păstrat într-un vector. Blocurilor li se asociază o culoare random. Am implementat și funcționalitate de scor și de game over.
  
 LCD-ul are un refresh rate destul de mic astfel încât dacă se face clear la ecran la fiecare frame apare un efect de imagine sacadată. De aceea atunci când se mișcă un bloc, practic se colorează cu negru poziția anterioară și apoi se desenează normal la poziția nouă. LCD-ul are un refresh rate destul de mic astfel încât dacă se face clear la ecran la fiecare frame apare un efect de imagine sacadată. De aceea atunci când se mișcă un bloc, practic se colorează cu negru poziția anterioară și apoi se desenează normal la poziția nouă.
Line 50: Line 50:
 ==== Gameplay ==== ==== Gameplay ====
  
-Scopul jocului e să se construiască un turn cât mai înalt. Jucătorul are la dispoziție un bloc care apare la o poziție random în partea de sus a scenei și îl poate muta stangă-dreapta cu ajutorul accelerometrului. Pentru a lansa blocul, se apasă butonul. În momentul în care turnul este prea înalt, acesta este deplasat în jos. Jocul se termină în momentul în care jucătorul nu reușește să pună blocul corect deasupra turnului și acesta cade și iese din scena, moment în care apare un text cu "Game over" și se aude și o melodie de la buzzer. Pentru a se relua jocul se apasă din nou pe buton.+Scopul jocului e să se construiască un turn cât mai înalt. Jucătorul are la dispoziție un bloc care apare la o poziție random în partea de sus a scenei și îl poate muta stânga-dreapta cu ajutorul accelerometrului. Pentru a lansa blocul, se apasă butonul. În momentul în care turnul este prea înalt, acesta este deplasat în jos. Jocul se termină în momentul în care jucătorul nu reușește să pună blocul corect deasupra turnului și acesta cade și iese din scenă, moment în care apare un text cu "Game over" și se aude și o melodie de la buzzer. Pentru a se relua jocul se apasă din nou pe buton.
  
 ===== Rezultate obținute ===== ===== Rezultate obținute =====
Line 64: Line 64:
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​tower-stack.zip|}} 
 +{{:​pm:​prj2021:​apredescu:​tower_stack_b_rusu.pdf|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
   * alegere proiect   * alegere proiect
Line 75: Line 76:
  
 https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​apredescu/​tower-stack?​do=export_pdf https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​prj2021/​apredescu/​tower-stack?​do=export_pdf
 +https://​cleste.ro/​modul-lcd-tft-35inch-uno.html 
 +https://​cleste.ro/​modul-accelerometru-i-giroscop-mpu6050.html
pm/prj2021/apredescu/tower-stack.1622578572.txt.gz · Last modified: 2021/06/01 23:16 by bianca_ana.rusu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0