This is an old revision of the document!


Snake pe matrice de led-uri

Autor:Stanescu Teodora Elena

Introducere

Proiectul reprezinta implementarea jocului clasic Snake, folosind placa Arduino si o matrice de LED-uri 8×8. Sarpele va fi controlat de catre jucator prin joystick. Ideea mi-a venit de la proiectele din alti ani, iar scopul jocului este de a distra si de a relaxa utilizatorul. Scopul acestui proiect este de a pune in practica notiunile insusite in cadrul cursului de Proiectare cu Microprocesoare.

Descriere generala

Sarpele este contolat folosind un joystick, iar jocul va fi afisat pe o matrice de led-uri 8×8. Jocul este de tip single player si presupune directionarea sarpelui astfel incat sa consume hrana ce va aparea random pe ecran. In functie de cat de mult este hranit, acesta va creste.

Hardware Design

Lista de piese

  • Arduino UNO
  • Matrice LED-uri 8×8
  • Joystick
  • Display led 4×7 segmente
  • Breadbord
  • Fire
  • Butron
  • Rezistor

Schema Electrica

Software Design

Mediul de dezvoltare folosit:

  • Arduino IDE pentru implementarea codului
  • Fritzing pentru realizarea schemei electrice

Biblioteci folosite:

  • LedControl pentru matricea de led-uri

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/apredescu/snake-game.1622719373.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 14:22 by teodora.stanescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0