This is an old revision of the document!


Slot Machine

Autor: Andrei-Cristi Gherghe Grupa: 331CC

Introducere

Simulator Slot Machine cu ecran LCD

Descriere generală

Jucatorul va miza sume la alegere cu ajutorul unui buton si al unui joystick pe combinatii aleatorii de simboluri ce vor fi afisate pe un ecran LCD. Combinatiile castigatoare vor fi intampinate de aprinderea unui LED si o animatie pe ecran. Jocul este similar cu Sizzling Hot si scopul acestuia este de a obtine cat mai multe simboluri de acelasi fel pe o linie sau pe diagonala. Numarul minim necesar de simboluri consecutive de acelasi tip este 2 daca simbolul este cerc de culoare magenta, altfel 3 si simbolul '7' va genera in combinatiile norocoase un castig de 8 ori mai mare decat in cazul celorlalte.

Hardware Design

  1. Arduino UNO
  2. Breadboard
  3. LCD Display
  4. Butoane
  5. Modul LED RGB
  6. Rezistente
  7. Fire pentru legatura
  8. Joystick

Software Design

Rezultate Obţinute

Concluzii

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/apredescu/slotmachine.1622671253.txt.gz · Last modified: 2021/06/03 01:00 by andrei.gherghe0602
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0