This is an old revision of the document!


Pluviometru

Autor: Apostol Vasile-Alexandru 336CA

Introducere

Dispozitiv ce masoara cantitatea de precipitaii, umiditatea si temperatura in cursul unei zile si le afiseaza pe un display.

Descriere generala

Precipitatiile vor fi colectate intr-un recipient cu ajutorul senzorilor de nivel al apei sau cu un senzor de distanta si prin calcularea volumului recipientului - volumul ramas aflam volumul de apa colectat in recipient. In caz de umplere a acestuia se va golii automat iar adunarea o sa continue din acelasi punct.

Hardware design

Piese necesare:

  • Arduino
  • Breadboard
  • 2 Senzori de nivel al apei
  • Senzor de Temperatura DHT11
  • Modul LCD 1602A
  • Suport de 4 baterii
  • Comutator
  • Mini Breadboard Alb
  • Potențiometru
  • Senzor de distanta
  • Modul wi-fi

Schema electrica:

Rezultate obtinute

Software design

Am folosit Arduino IDE pentru scrierea codului si biblioteca LedControl.h care contine functii pentru afisarea pe matrici de LED-uri. Am realizat functii pentru citirea datelor de la cele 2 potentiometre(paddles()), pentru coliziunea dintre bila si paddle(ball_meets_paddle()), pentru afisarea pe cele 6 matrici(display_screen()) si pentru afisarea scorului(set_score()). La fiecare rulare a codului se moate selecta daca jocul va fi pentru unul sau doi jucatori in functie de pozitionarea paddle-ului stang(pe a doua, respectiv prima matrice). Scorul merge pana la 5 deoarece “desenarea” numerelor pe matrici am facut-o manual. Atunci cand unul dintre jucatori ajunge la scorul maxim, jocul o ia de la inceput.

Concluzii

Download

Documentația în format PDF

Bibliografie/resurse

pm/prj2021/apredescu/pluviometru.1622576062.txt.gz · Last modified: 2021/06/01 22:34 by vasile.apostol
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0