This is an old revision of the document!


Masurarea turbiditatii apei

  • Autor: Stroe-Mihalcea Simeon
  • Grupa: 336-CA

Introducere

Proiectul constă în realizarea unui aparat de masurare a turbiditatii apei. Utilizatorul acestui aparat va trebui sa introduca senzorul de turbiditate in apa si va trebui sa astepte rezultatele primite de la display-ul LCD, buzzer si led. Consider ca prin alegerea acestei tema imi voi putea valorifica cunostintele dobandite in cadrul laboratoarelor intr-un mod placut si util.

Descriere generala

  1. Jocul incepe odata cu apasarea ecranului sau a butonului de start si este afisat pe un display LCD TFT.
  2. In timpul jocului daca butonul de start sau ecranul sunt apasate pasarea va zbura in sus, altfel aceasta va fi atrasa de sol.
  3. Odata cu avansarea in timp, nivelul de dificultate marcat de cele 3 leduri si afisat pe ecran va creste.
  4. Pentru fiecare pereche de tuburi evitata jucatorul va primi un punct. Scorul este afisat in coltul stanga-jos al ecranului.
  5. Jocul se termina cad are loc o coliziune (fie cu solul, fie cu tuburile) sau cand este terminat nivelul 3 si pasarea Faby ajunge la cuibul ei.
  6. Pentru a reseta jocul, utilizatorul poate apasa pe butonul de restart.

Hardware design

Software design

Rezultate obtinute

Concluzii

Download

Bibliografie

pm/prj2021/apredescu/masurare_potabilitate_apa.1622584858.txt.gz · Last modified: 2021/06/02 01:00 by simeon.stroe
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0