This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2021:apredescu:magicring [2021/06/04 13:00] cristiana.lazar2102 [Rezultate Obținute] |
pm:prj2021:apredescu:magicring [2021/06/21 14:59] (current) cristiana.lazar2102 [Unity] |
||
---|---|---|---|
Line 30: | Line 30: | ||
* Adafruit_Sensor.h | * Adafruit_Sensor.h | ||
* DPEng_BMX160.h | * DPEng_BMX160.h | ||
- | * Madgwick_BMX160.h - ultimele trei biblioteci au fost utilizate pentru a filtra datele receționate de la BMX160 | + | * Madgwick_BMX160.h - ultimele trei biblioteci au fost utilizate pentru a filtra datele recepționate de la BMX160 |
Line 74: | Line 74: | ||
În urma conectării la Wi-Fi, led-ul va lumina culoare galbenă pentru a semnala faptul că așteaptă conectarea clientului Unity | În urma conectării la Wi-Fi, led-ul va lumina culoare galbenă pentru a semnala faptul că așteaptă conectarea clientului Unity | ||
{{ :pm:prj2021:apredescu:waiting_client.jpeg?direct&300 |}} | {{ :pm:prj2021:apredescu:waiting_client.jpeg?direct&300 |}} | ||
- | La conectarea clientului, led-ul va lumina albastru.{{ :pm:prj2021:apredescu:client_connect.jpeg?direct&300 |}} | + | La conectarea clientului, led-ul va lumina albastru.{{ :pm:prj2021:apredescu:client_connect.jpeg?direct&200 |}} |
Dacă clientul se deconectează, led-ul va deveni din nou galben. | Dacă clientul se deconectează, led-ul va deveni din nou galben. | ||
Line 83: | Line 83: | ||
{{ :pm:prj2021:apredescu:startscreen.jpeg?direct&700 |}} | {{ :pm:prj2021:apredescu:startscreen.jpeg?direct&700 |}} | ||
Utilizatorul trebuie să preseze inelul, iar target-ul va crește din 10 în 10 unități kilocalorice. | Utilizatorul trebuie să preseze inelul, iar target-ul va crește din 10 în 10 unități kilocalorice. | ||
+ | |||
+ | Dacă utilizatorul realizează o mișcare corectă, acest lucru va fi semnalizat vizual prin apariția unor particule pe inel. Dacă utilizatorul realizează o serie de 5 exerciții corecte, marginea ecranului va lumina, iar led-ul conectat la placuță va lumina puternic. | ||
+ | {{ :pm:prj2021:apredescu:combo.jpeg?direct&700 |}} | ||
+ | |||
+ | <html> | ||
+ | <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/tovIh_IUnSE" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> | ||
+ | </html> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Magic Ring este un joc funcținal care avut ca surse de inspirație două jocuri celebre, Ring Fit Adventure de la Nindento și Just Dance de la Ubisoft. | ||
+ | |||
+ | Utilizarea inteligenței artificiale oferă atât posibilitatea de valida datele intr-un mod cât mai precis, cât și posibilitatea extinderii funcționalității jocului prin adăugare unor noi exerciții. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | {{:pm:prj2021:apredescu:magicringpm2021cristianalazar336cc.zip|}} |
+ | |||
+ | Notebook colab - pentru antrenarea retelei https://colab.research.google.com/drive/1ZnOTPeVc7nCOq5lnstSDZ9ISPZ30W1_c | ||
+ | |||
+ | Demo: | ||
+ | https://youtu.be/xma1qHbcmXw | ||
+ | ===== Jurnal ===== | ||
+ | - Stabilirea temei proiectului | ||
+ | - Stabilirea componentelor necesare + găsirea acestora | ||
+ | - Testarea acestora{{ :pm:prj2021:apredescu:esp32.jpeg?direct&200 |}} | ||
+ | - Realizarea unui suport pentru plăcuță și baterie care să fie atașat pe inel{{ :pm:prj2021:apredescu:suport_1.jpeg?direct&300 |}} {{ :pm:prj2021:apredescu:suport_3.jpeg?direct&300 |}}{{ :pm:prj2021:apredescu:suport_4.jpeg?direct&300 |}} | ||
+ | - Atașarea suportului pe inel cu toate componentele{{ :pm:prj2021:apredescu:magicring_cnt.jpeg?direct&500 |}}{{ :pm:prj2021:apredescu:mr_flexsenzor.jpeg?direct&500 |}}{{ :pm:prj2021:apredescu:mr_battery.jpeg?direct&500 |}} | ||
+ | - Realizarea comunicație esp32-unity - am verificat functionalitatea mapand datetele primite pe un cub, cubul imita miscarea inelului{{ :pm:prj2021:apredescu:test_unity.jpeg?direct&300 |}} | ||
+ | - Realizarea modelului 3D a inelului și ajustarea modelului 3D a caracterului (caracterului are la baza un model 3D care poate fi găsit și downloadat gratuit pe Mixamo) Am modificat topologia caracterul pentru a se potrivi tematicii alese | ||
+ | - Realizarea scheletului caracterului si animarea acestuia{{ :pm:prj2021:apredescu:maya1.jpeg?direct&500 |}}{{ :pm:prj2021:apredescu:maya2.jpeg?direct&500 |}}{{ :pm:prj2021:apredescu:maya3.jpeg?direct&500 |}} | ||
+ | - Inegrarea în Unity și implementarea logicii de joc | ||
+ | |||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/apredescu/magicring?do=export_pdf | + | * https://ocw.cs.pub.ro/courses/pm/prj2021/apredescu/magicring?do=export_pdf |
+ | * https://github.com/drcpattison/BMX160 | ||
+ | * https://github.com/gilmaimon/ArduinoWebsockets | ||
+ | * https://eu.mouser.com/datasheet/2/783/BST_BMX160_DS000-1509610.pdf | ||
+ | * https://www.espressif.com/sites/default/files/documentation/esp32_datasheet_en.pdf | ||
+ | * https://www.mixamo.com/#/ | ||
+ | * https://assetstore.unity.com/packages/vfx/particles/cartoon-fx-free-109565 | ||
+ | * https://assetstore.unity.com/packages/3d/environments/fantasy/fantasy-forest-environment-free-demo-35361 | ||
+ | * https://assetstore.unity.com/packages/3d/vegetation/the-illustrated-nature-sample-161188 |